åneei

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har vært kvalm stort sett hele svangerskapet hitil, men aldri spydd...heldigvis for jeg haaater det. Er sånn som sitter å stortuter når jeg har omgangssyken..[8|]

I går var vi på kjøpesenteret og satt å koste oss med hver vår slush. Jeg kjøpte cola slush, og merket den var surere enn andre jeg har smakt.. men drakk hele..

Da jeg kom hjem og satt på BV kom kvalmen igjen, og jeg gikk for å finne eplet som jeg da alltid spiser hvis jeg er kvalm. (det hjelper) Men ingen ting hjalp.. så til min store fortvilelse gikk jeg å satte meg med eplet mitt på do og håpet det hjalp å løsne litt opp der inne.. men det hjalp ikke og jeg merket ting begynte å krype oppover i systemet..

Satt meg forrand do (i tilfelle) og prøvde desperat å svelge ned noen biter til i håp om at det hjalp..til slutt fikk jeg ikke svelget biten en gang før jeg måtte *blæææææ* [:'(]

Håper dette var et engangstilfelle, jeg som trodde kvalmen skulle gi seg nå.. ikke bli værre[:o]

Huffa!! stakkars.. Opplevde det ein dag på jobb eg også.. kom nesten uten forvarsel, men eg kom meg inn på badet då.. Rakk ikkje heilt fram til toaletter i første "byga" som kom opp, men rakk fram til toalettet ved resten... ;P
Men har ikkje skjedd verken før eller etter:)

Uff da. Håper det bare var slushen.
Selv så har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt under graviditeten men merker at jeg blir litt mer uvel når jeg sitter på i bil enn før. Da vi var på vei hjem fra ferie, ble jeg plutselig kjempekvalm mens vi kjørte. Bruke som sagt å bli uvel, men ikke dårlig. Så jeg måtte oppsøke doen på en bensinstasjon. Trodde at jeg skulle klare meg men luktene på doen gjorde sitt til at jeg måtte kaste opp. Ikke artig. Ikke så glad i å kaste opp heller. :-)

Back
Topp