åhhhhh

venoka

Elsker forumet
Vil ha ut bebisen min nå. Tatt bringebærkaplser og nå sitter jeg å tar en kopp bringebærte.
Skal ut å gå en tur, også får jeg se om jeg klarer å lure sambo med på en  thi hi.

Får håpe det hjelper, har snart ikke mer tålmodighet igjen[&:]

Klage klage....................

ENIG!!!!!!!!! [:)] skla ut å gå vi og no..

igår vaska jeg trapper og styra å greier. men nei da.
Alt er modent så venter bare på å få vondt...........

Hva mer kan en gjøre?????????????

I dag har jeg hoppa tau, og sitter og drikker kaffi (noe jeg igrunnen ikke liker) men prøver det meste nå.. er såååååååå lei.. vondt i ryggen i dag!!! klage klage!!

hørte at kaffe skulle hjelpe, men har ikke sjangs til å få det ned, fikk sånn massasje igår men hjalp ikke det heller
tydeligvis at hun IKKE vil samarbeide med mamma enda[:@]

nei, tror gutten min har det ganske bra inni magen min jeg.. er en sta liten gutt.. hehe [:)]

quote:

ORIGINAL: venoka

Vil ha ut bebisen min nå. Tatt bringebærkaplser og nå sitter jeg å tar en kopp bringebærte.
Skal ut å gå en tur, også får jeg se om jeg klarer å lure sambo med på en thi hi.

Får håpe det hjelper, har snart ikke mer tålmodighet igjen

Klage klage....................

hehe,jeg har prøvd å lure min sambo til kos,men etter han fant ut at det kan få fart på fødsel tør han ikke merkjiiiipt,har så lyst på kos jeg,er bare et pluss at fødsel kan startemen men

Hehe[:D]
Typisk mannfolk. Sambo vil ha bebisen ut han å så trur det skal gå greit.
Men nå ringte han til lillebroren min å lurte på om ikke han vill komme hit så kunne de sitte å spille data[:)]
Så det var den kosen..........

Back
Topp