åhhhh....

Lillegumman

Elsker forumet
var på kontroll igår ettermiddag, alt er bra, snuppa har ikke festet seg, men det er jo heller ikke nødvendig.
fikk alupunktur av jordmor, og etter vi dro derfra synes jeg jo at jeg hadde en del murringer og det var litt spennende. de varte helt til jeg la meg og jeg sovnet med dem. våkner idag med ingenting.....[:(] så utrolig frustrerende!!! jo nærmere jeg kommer en igangsetting jo verre blir det.... det vil jeg bare ikke.

ønsker meg rier nå!!!

Jeg også trodde/håpet på at det ville skje noe i natt. Hadde masse murring og vondt i går kveld!
Men jeg våknet i dag tidlig uten noe som helst av symptomer ble jeg kjempe skuffet...
Det  skje noe før mandag kl.08,ellers blir jeg satt i gang....[&o]

ORIGINAL: snart_mamma__

Jeg også trodde/håpet på at det ville skje noe i natt. Hadde masse murring og vondt i går kveld!
Men jeg våknet i dag tidlig uten noe som helst av symptomer ble jeg kjempe skuffet...

oj...da er du nærmere enn meg. ta et glass vin med meg ikveld? [8|] jeg sverger på at jeg skal det, og starter det ikke da, så har jeg i det minste kost meg med det lille glasset. kanskje 1,5 dl? ikke sikkert du synes det er greit, men heller det enn å bli satt igang!!!
jeg skal føde på ABCklinikk og hvis jeg må settes igang i stedet ryker liksom alt jeg har sett frem til på ABC, for da må jeg på vanlig fødeavdeling....

er du med ikveld? [:)]

ORIGINAL: Lillegumman

oj...da er du nærmere enn meg. ta et glass vin med meg ikveld? [8|] jeg sverger på at jeg skal det, og starter det ikke da, så har jeg i det minste kost meg med det lille glasset. kanskje 1,5 dl? ikke sikkert du synes det er greit, men heller det enn å bli satt igang!!!
jeg skal føde på ABCklinikk og hvis jeg må settes igang i stedet ryker liksom alt jeg har sett frem til på ABC, for da må jeg på vanlig fødeavdeling....

Dette har jeg fordøyd selv også, hadde positive tanker om fødestua på sykehuset, men det er helt uaktuelt nå med lettere SF og høyt blodtrykk. Men slik kan det gå, prøver å rette tankene mot det værste muligheten nå, bare slik at jeg er forberedt om det ender i keisersnitt til slutt. Men håper at slipper det da, men jeg tar nok lystgass, det kunne jeg ikke med den andre metoden. 

ORIGINAL: twinanne

Dette har jeg fordøyd selv også, hadde positive tanker om fødestua på sykehuset, men det er helt uaktuelt nå med lettere SF og høyt blodtrykk. Men slik kan det gå, prøver å rette tankene mot det værste muligheten nå, bare slik at jeg er forberedt om det ender i keisersnitt til slutt. Men håper at slipper det da, men jeg tar nok lystgass, det kunne jeg ikke med den andre metoden. 

huff, du har vært mye plaget i svangerskapet twinanne....[:(] egentlig skal jeg ikke klage over noe, det er mange som har det verre! kan ikke være lett å holde motet oppe med SF og alt. jeg er tross alt helt frisk, og det er ingenting som gjør at jeg ikke kan føde på ABC. og keisersnitt.....ja, det vil jeg IKKE ha! håper du slipper det!!!
krysser fingrene for deg snuppa!

ORIGINAL: Lillegumman

Ja,det er jeg med på![:D] Nå har jeg prøvd så og si alt annet[;)]
tikk,takk,tikk takk! ...hehe!

[Ja,det er jeg med på![:D] Nå har jeg prøvd så og si alt annet[;)]
tikk,takk,tikk takk! ...hehe!

good! vært og kjøpt kartong på polet. så har vi til vi kommer hjem og [:D]

Back
Topp