åhhh...

FancyPants

Forumet er livet
Jeg er bedt på julebord med jentene i dag. Julebordet er i en by 3,5 mil unna. Saken er den at jeg ikke kan dra fordi jeg ikke har kjøre hjem. Gidder ikke bruke 700 kr i taxi liksom.

Men venninna mi mener at sambo kan hente meg i natt, og bare ha med seg Bendik. Er det jeg som er sær når jeg sier at det ikke er aktuelt eller? Er vel ingen som vekker babyen sin for å kjøre så langt midt på natta?
Noen ganger tenker folk uten barn så kort altså..

mulig lillebroren til venninna mi kjører meg.. Eller at jeg sover over i tønsberg hos svigerinnen min. men jeg har bursdag i morgen, og da er det koselig å våkne opp hjemme. [8D]

har åsså fådd d spørsmåle! å d e ikkje aktuelt å vekke ungen,
kle på, å hente mæ, kle av å legge ungen igjen!
da bør d være meeeeega krise!

håpe du finn sjåffis vest du ska dra[:D] æ kjenne så mange som kjøre taxi hjemme,
så d e aldri nokka problem[;)]

Jeg blir hjemme i kveld! [:D]
Mister litt lysten på å dra ut når det er så mye styr for å få det til. Fikk ikke vite om julebordet før i går heller, så da er det ikke lett å få ordna til noe.

Er deilig hjemme også syns jeg, hehe! Blitt en liten stuegris![8D] Så nå er sambo og kjøper juletre og god mat. I kveld blir det pynting av tre og en vinflaske på deling her i heimen! Bare fordeler med det vs. å dra ut. Ikke er det kaldt, ikke kø for å komme innsteder, kø i baren, ikke blir jeg fyllesyk! Jepp, baaare fordeler![:D]

Jeg må bare innrømme at jeg liker å ta en fest i ny og ne, selv om det er godt å være hjemme også! En sånn gylden middelvei er fint![:D]
Har aldri angret på at jeg IKKE dro på fest, men har mer enn en gang angret hvis jeg har dratt![8D]

Jeg har ikke festet siden jeg fikk henne. Savner det ikke i det hele tatt!!

ORIGINAL: Bekki 07

Jeg har ikke festet siden jeg fikk henne. Savner det ikke i det hele tatt!!

Jeg har vært ute to ganger, jeg. Har jo savnet B, men ikke sånn kjempemasse. Syns faktisk det er deilig å komme seg ut "alene" innimellom.[:)]

Back
Topp