åhhh:(

WhiteRose

Glad i forumet
har 95 kr å leve på til fredag...

å har veldig lite mat igjen... har tenkt å bake brød og horn, for har mel, gjær osv..

men hva bør jeg kjøpe for de pengene..
har og et par liter melk, lite pålegg..
har bleier osv. så det er kunn mat..
har spist opp det meste i fryseren og

hva bør jeg kjøpe for de pengene, for å få mest mulig ut av dem??

koster 4.90kr for god morgen youghurt på coop obs nå, hvis du er medlem

hvordan er det mulig det egentlig?[8|]

ORIGINAL: turbo trash

koster 4.90kr for god morgen youghurt på coop obs nå, hvis du er medlem

da må jeg kjøre minst 8 mil en vei:P.. å da blir det ikke billig:P

ORIGINAL: LaPez

hvordan er det mulig det egentlig?[8|]

har heldig vis pasta og ris liggende da.. men må ha noe å ha til..

har 2 butikker her:P bunnpris er gennerellt dyrt, men skal se om de har noe intr. i firstprise.. hvis ikke er det bare en prix..

fiskepinner, fiskeboller osv får du til rundt om 10kr pk

egg. og noe pålegg som holder lenge. ost, leverpostei. må jo ikke ha ordentlig middag hver dag. hatt brødmiddager vi å. pant noen flasker?

Utrolig billig middager på rema1000. Fiskepinner, fiskegrateng ol koster 10kr, makaroni, spagetti er jo billig, brød koster jo bare 6kr.

det er ikke gøy å ha lte penger,men håper du kan låne 2-300 hundre å handel for så du klarer deg ut uka.

lykke til.

Men hva har du i frysen?

Ellers er jo first price svinekotelleter og nakkekotelletene billige. Du har jo ris og pasta som du kan ha til. First price sopp er billigkjøp de vanlige ikke hermetiske. kjøp en brokkoli f.eks så ar du noe grønt. Euroshopper (rimi) har billig fisk, kjøp torsk og ha poteter og eggsmør til f.eks.

suppe og nudler er jo billig

ORIGINAL: Lissyjane

Fiskeboller. Så lager du sausen selv. Gå inn på spar.no og rema1000.no og se om de har tilbud[:)] Hvis du skal bake horn,så trenger du jo ikke middag hver dag. Du kan jo også lage omelett med skinke en dag. 

har bare prix og bunnpris..
så skal sjekke ut firstprice på bunnprisen.. men all over, er prix billigere enn bunnpris.
har ikke tenkt å ha middag hver dag, men tenkte hvordan jeg kunne utnytte pengene mest mulig..

blir vel jeg kjøper en boks med skinke eller middagspølser om kg prisen er billigere, bruker halve i dag til makari/skinkegrateng,
og halve i morgen til hjemmelagt pizza...
så kan jeg ordne pannekaker en dag..

skal nok få det til å gå rundt med litt planlegging:)

ORIGINAL: mamma85

Men hva har du i frysen?

Ellers er jo first price svinekotelleter og nakkekotelletene billige. Du har jo ris og pasta som du kan ha til. First price sopp er billigkjøp de vanlige ikke hermetiske. kjøp en brokkoli f.eks så ar du noe grønt. Euroshopper (rimi) har billig fisk, kjøp torsk og ha poteter og eggsmør til f.eks.

har is, og noen frossengrønnsaker, så ikke noe spennende gitt..

ORIGINAL: *Lill

Fiskeboller. Så lager du sausen selv. Gå inn på spar.no og rema1000.no og se om de har tilbud[:)] Hvis du skal bake horn,så trenger du jo ikke middag hver dag. Du kan jo også lage omelett med skinke en dag. 

så skal sjekke ut firstprice på bunnprisen.. men all over, er prix billigere enn bunnpris.
har ikke tenkt å ha middag hver dag, men tenkte hvordan jeg kunne utnytte pengene mest mulig..

blir vel jeg kjøper en boks med skinke eller middagspølser om kg prisen er billigere, bruker halve i dag til makari/skinkegrateng,

Ja det går nok veldig greit[:)] Har levd på mindre enn det der på en uke,så hvis man setter seg ned og regner,går det ganske greit[:)]

ja, er bare så uvant å ha sååå lite:P

Ja det går nok veldig greit[:)] Har levd på mindre enn det der på en uke,så hvis man setter seg ned og regner,går det ganske greit[:)]

ja, er bare så uvant å ha sååå lite:P

Haha jeg skjønner den. Det er sån panic der og da,men det går som regel veldig greit hehe[:D]

jupp, skal nokk klare å overleve:p

Kjenner du ingen du kan låne en 200-lapp av?

Billige middager:

kjøttdeig og spaghetti
pytt i panne
pølser og potetmos
pølse/skinkegrateng
Tomatsuppe med egg og makaroni
Fiskepinner

Ville kjøpt 6 egg, litt hvitost, noen få poteter, en løk og en boks hermetisk tomat.
Kanskje litt bacon eller pølser hvis pengene strakk til, men det skal vel godt gjøres for 95 kr.

Da blir fem middager som følger:
Pannekaker
Pasta carbonara
Tomatsuppe
Potetsuppe m/løk (nydelig, faktisk!)
Ostesmørbrød

Kjøp firstprice fiskekaer og en 4 pakk med brunsaus, det kommer på 30 kr tilsammen og holder til to middager[:)]
Så har du ris eller pasta til eller potetmos

Men prix er jo coop så hvis du er medlem som ei sa så er det noen tilbud der[:)]

Ellers så er det suppe, nudler og alt det der og med hjemmebaka rundstykker/brød til så er jo det som en fullgod middag spør du meg[:D]

Back
Topp