åh

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Den 8 september la jeg ut bilde av en EL test, streket var ganske sterkt, men ikke like klart som kontrollstreket da, men dagene etter ble det bare svakere og svakere, nå er det så å si helt borte :/ ser ut som jeg hadde eggløsning mens jeg hadde mensen :/:/ ååh... Kjenner jeg blir litt irritert ja... hehe...

Så ser ut som jeg må forlate dette forumet da :/ 
 
Men bør du ikke vente noen dager til før du tar el-test igjen da...hvis du hadde mensen for bare noen dager siden..? Og siden streken ikke var helt tydelig, så var det kanskje ikke eggløsning da?
 
nei, det får du ikke lov til. Ha sex hver dag, så havner du her vettu... stå på.

Hehe....



Hold meg oppdatert da?


Er du ikke som mange andre, og meg, som kjenner eggløsningen? den skal jo også normalt sett komme sånn ca 2 uker etter tante rød da... Ikke gi opp
 
Men det ser ut som jeg hadde eggløsning sammen med tante rød, da var jeg sånn som jeg bruker å være når jeg har eggløsning, kvalm, vondt i ene eggstokken og irritabel, men tenkte bare at det var TR, men så tok jeg jo en EL test og det streket var jo ganske sterkt, men så ble det bare svakere å svakere dagene etter, men får som jeg får ny eggløsning i slutten av denne mnd, viss ikke så får jeg i begynnelsen av neste... men som sagt, så er jo syklusen min helt på vilspor :p 
 
du kan jo håpe at du har eggløsning igjen likevel om et par uker.... du får teste en gang til da.
 
Back
Topp