åh.. Mary Poppins

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
hehe.. Vi er heller ikke så voksen av oss[8D] Vi elsker disney begge to, å de filmene du nevner, sånne animasjonsfilmer.. Det er MYE bedre enn de fleste "voksen" filmene synes nå jeg! [:D] Vi skal på kino idag å se madagascar[8D] Har gleda oss siden vi så reklamen på den, å idag går den originalen, er ikke så glad i de som bli oversatt til norsk, er ikke like bra da!

Hvorfor får du ikke det? Det var jo synd da.. Jeg gleder meg sånn, sitter bare å teller ned til vi kjører[;)] Vi skulle egentlig også vente til den kom på dvd, men så klarte vi ikke å vente mer[8D]

elsker disney filmene jeg å, er ikke barnslig om man liker det[:D] koselig å se på og ikke noe vold

Jeg også simpeltheten ELSKER disneyfilmene[:)][:)][:)]
Det er barne tv det... Bare koselig liksom...
Vært i disneyland, og der kosa jeg meg masse...

Alt er så trygt i disney´s fantastiske verden[:)][:)][:)]

Jaa, filmen ja[:D] Nå kan dere lure[;)] Neida, den var faktisk kjempe morsom, jeg flirte så tårene skvatt! Å av og til var den veldig trist, hvertfall for meg med alle hormonene[8D] De har brukt veldig mye fra andre filmer, var litt morsomt å kjenne igjen klipp fra filmer du har sett før! Den anbefales på det sterkeste[:D] Å en ting, jeg er rimelig sikker på at stemmen til giraffen er en lege i enten akutten eller chicago hope, hjelp meg for guds skyld å finne ut hvilken!! Jeg blir gal[;)] Mulig jeg tar feil, men jeg synes det ligner sånn!

den dagen man innrømmer at man er voksen dør man[:D]

Godt sagt maysen!

god natt damer, må legge meg jeg gutten på snart 4 voknet for han hostet så fælt. sweet dreams[;)]

Back
Topp