å studere nå...

Lykke til med studiene jenter! Dere er flinke :) KJenner jeg er glad jeg er ferdig med studietiden - det er jo vanskelig nok å klare å konsentrere seg på jobb om dagen :)
hehe, helt sant! MEn nå er jeg 30 år og ufaglært, så det var sannelig på tide å komme igang;) Bonusen i den andre enden er super! SÅ jeg satser på at jeg skal klare å kombinere baby og studier til høsten også... selv om jeg kjenner at konsentrasjonen bare nå kan være en utfordring... men den blir vel bedre bare ting ikke er så usikkert lenger håper jeg!

Også glad for at jeg er ferdig å studere. Men føler meg helt ubrukelig på jobb, hodepinen ligger som ett belte over pannen, svimmel og kvalm om hverandre. Eneste jeg tenker på er å komme meg hjem. Gleder meg til disse ukene er ferdige! :)

Også glad for at jeg er ferdig å studere. Men føler meg helt ubrukelig på jobb, hodepinen ligger som ett belte over pannen, svimmel og kvalm om hverandre. Eneste jeg tenker på er å komme meg hjem. Gleder meg til disse ukene er ferdige! :)
kjenner på det samme jeg også! om ei uke skal jeg til danmark med klassen jeg jobber .. dagstur! Da blir det ingen mulighet til å ta seg en lur! DET kommer til å bli tungt!

kjenner på det samme jeg også! om ei uke skal jeg til danmark med klassen jeg jobber .. dagstur! Da blir det ingen mulighet til å ta seg en lur! DET kommer til å bli tungt!

Å kjære vene... da hadde jeg blitt helt skrullete :) Men det fikser du! Frisk luft og iskaldt vann hjelper jo en del når trøttheten kommer snikende! :)

Back
Topp