Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg klarer det, det er det ikke tvil om;= men akkuratt i kveld er det litt vanskelig å finne konsentrasjonhehe
![]()
hva studerer du?Jeg studerer også på deltid så viss du finner litt konsentrasjon, kan ikke du hive over litt "konsentrasjons-støv" til meg også??![]()
det skal jeg gjøre om du lover det sammehehe... hva studerer du?
jeg studerer sos.ped. holder på med oppgaven vi skal bli vurdert etterStuderer "Ledelse i helse og sosialtjenesten". Du da??
jeg studerer sos.ped. holder på med oppgaven vi skal bli vurdert etterdet er jaggu mye en skal sette seg inni
![]()
!Jeg sliter mye med hodepine og generell dårlig form så er ikke like motiverende neiHer er det en gruppeoppgave som jobbes med. Deretter en skriftlig eksamen i slutten av mai, så er jeg ferdig
![]()
Du er jo knall god! Ikke verst med ny baby og eksamenjeg holder også på med studie - nettstudie.. sukk.. er lite motiverendes om dagen meen.. snart ferdig!Tok vgs når jeg fikk eldstemann, som kom midt i eksamenstiden, gikk fint det! Veldig stolt av meg selv som ikke droppa ut, det skal jeg heller ikke nå!
![]()
Jaja! Gleeeeder meg til sommeren!Når formen et så dårlig kunne jeg egentlig ønsket at jeg jobbet, men nå er det snart sommer og ferie! Så da er det bare å bite tenna sammen
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Usj! Får håpe kvalmen gir seg tidligere denne gangenJeg studerer også og konsentrasjonen er ikke mye å skryte av her heller. Men hos meg er kvalmen og enerigen det største problemetHåper bare det blir bedre etter påske, så skal jeg si meg fornøyd. Sist var jeg dårlig i fire måneder med kvalme døgnet rundt.
Usj! Får håpe kvalmen gir seg tidligere denne gangen![]()
Det kan jeg tenke! Må være fantastisk emd en slik "pause"Satser på detJeg hadde faktisk to fine timer i går kveld, etter to timer med søvn på sofaen. Jeg var ikke kvalm og følte jeg kunne slappe skikkelig av noen timer. Det var deilig
![]()