Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg klarer det, det er det ikke tvil om;= men akkuratt i kveld er det litt vanskelig å finne konsentrasjon hehe
hva studerer du?Jeg studerer også på deltid så viss du finner litt konsentrasjon, kan ikke du hive over litt "konsentrasjons-støv" til meg også??
det skal jeg gjøre om du lover det samme hehe... hva studerer du?
jeg studerer sos.ped. holder på med oppgaven vi skal bli vurdert etter det er jaggu mye en skal sette seg inniStuderer "Ledelse i helse og sosialtjenesten". Du da??
jeg studerer sos.ped. holder på med oppgaven vi skal bli vurdert etter det er jaggu mye en skal sette seg inni
!Jeg sliter mye med hodepine og generell dårlig form så er ikke like motiverende nei Her er det en gruppeoppgave som jobbes med. Deretter en skriftlig eksamen i slutten av mai, så er jeg ferdig
Du er jo knall god! Ikke verst med ny baby og eksamenjeg holder også på med studie - nettstudie.. sukk.. er lite motiverendes om dagen meen.. snart ferdig! Tok vgs når jeg fikk eldstemann, som kom midt i eksamenstiden, gikk fint det! Veldig stolt av meg selv som ikke droppa ut, det skal jeg heller ikke nå!
Jaja! Gleeeeder meg til sommeren!Når formen et så dårlig kunne jeg egentlig ønsket at jeg jobbet, men nå er det snart sommer og ferie! Så da er det bare å bite tenna sammen
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Usj! Får håpe kvalmen gir seg tidligere denne gangenJeg studerer også og konsentrasjonen er ikke mye å skryte av her heller. Men hos meg er kvalmen og enerigen det største problemet Håper bare det blir bedre etter påske, så skal jeg si meg fornøyd. Sist var jeg dårlig i fire måneder med kvalme døgnet rundt.
Usj! Får håpe kvalmen gir seg tidligere denne gangen
Det kan jeg tenke! Må være fantastisk emd en slik "pause"Satser på det Jeg hadde faktisk to fine timer i går kveld, etter to timer med søvn på sofaen. Jeg var ikke kvalm og følte jeg kunne slappe skikkelig av noen timer. Det var deilig