å sende barn i senga uten mat...

¤Ida

Gift med forumet
Har sendt Martin i seng uten mat[X(]
han nekta totalt å spise, han fikk smøre skiva sjøl med selvvalgt pålegg, etter en stund spurte jeg om jeg skulle dele den i 2, å det ville han...etter jeg hadde dela så nekta han å spise fordi at den var delt[:@]

jeg ga han 2 sjangser til å spise, men han nekta så nå har jeg sendt han i seng, nå ligger han å hyler av sinne[:(]

kan vell ikke ta han opp igjenn å gi han ENDA en sjangse?? han bare skriker å nekter på ALT...
kjenner ingen plass at jeg har overskudd til dette.

*er ikke sååå lenge siden han spiste middag*

har du først hivd han i seng, så får han bli der.. hender vi må gå så drastisk til verk her også.. og opplegget han driver med her noen kvelder kan irritere gråstein..
"Hva vil du ha til kvelds? Frokostblanding eller skive..?"
*mamma venter på svar... spør igjen.. venter.. spør igjen.. spør igjen.. SPØR IGJEN!!!*
"Eeehh... brødskive..."
"Ok.. hva skal du ha på..?"
*venter på svar.. spør igjen.. venter.. venter.. spør.. SPØR IGJEN!!!*
"Eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh...................................................leverposteeeeeeeiiiiiiiiiiiii... ooooooooooooooooooooooogggggggggggggggggggggggggggggggggggg..........................eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........................ssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrveeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......................................."
*mamma går på kjøkkenet og smører..*
"Da er maten klar.."
"JEG SKAL IKKE HA BRØDSKIVE!!! JEG SKAL HA FROKOSTBLANDING"
*eksplosjon hos 4åringen*
*eksplosjon hos mamman som ikke er så veldig pedagogisk korrekt når klokka nærmer seg leggetid*

"Ingen kveldsmat. God natt."

lat han ligga, har sendt ungane mine til sengs utan mat her også nokon gangar, dei lære fort nok at dei blir veldig svoltne om natta/morgoen.. [:)]

tror ikke han har vondt av og legge seg uten mat i kveld. du gav han jo muligheten. ville ikke tatt han opp iallefall. sikkert hardt å høre han hyle, men det gir seg nok skal du se. lykke til.[:)]

Back
Topp