å nei !!!!!

kjersti72

Elsker forumet
Der har altså han gubbisen min klart å få seg selv oppsagt !!!!! Er hissig som et lemen og var misfornøyd med plassen han skulle bo på, skjønner forsåvidt det da : 7 mann i en enebolig med 1 bad og 1 komfyr, 10 stk som deler på huset. Ble selvsagt rasende og truet med og reise hjem, og det fikk han beskjed om at han bare kunne gjøre men trengte ikke komme igjen. Er på kontoret hos de nå, kryss fingrer og tær for at han klarer å holde det jævla temperamentet sitt i sjakk og at han fortsatt har jobb. HAR IKKE RÅD TIL Å FORSØRGE HAN OG !!!!!!!!!

off da,jeg krysser alt!!!!

Uff da, krysser fingre og tær for at alt ordner seg.
Hva jobber han med?

Jobber med litt forskjellig på anlegg rundt omkring. Stort sett tror jeg det er mest mekanikk, men har sveisesertifikat. Er i Kristiansand nå.

hmmmm[8|]ike langt fra meg(ca 1time[;)])kanskje jeg må kjøre å holde han litt i ørene for deg??[;)]
håper det ordner seg og han klarer å styre temperamanget sitt,men kan godt skjønne han å..men likavel.....

Mange drifter han bør styre, men dersom han i tillegg mister jobben nå, kan jeg ihvertfall avlyse jula !!!!!!!!!

Han burde egentlig hatt seg en på snørra, slik at han hadde senket seg ned til oss andre dødelige og ikke troddat han var guds gave i alle henseender...

off,nei,han får ikke lov t å miste jobben!!
vet liksom ikke helt å jeg ska si...men håper at han tar til fornuft og det samme gjelder de han jobber for som "vil" gi han sparken.

Hvordan går det med mannen? Hørt noe fra møtet eller?

Ringte i sted, hadde klart å holde seg noelunde i sjakk, så han fikk beholde jobben og ikke sa han opp heller. SÅ det vil si at jeg fortsatt har en mann i jobb heldigvis !!!!!!!! Men egentlig bare venter jeg på neste krig, men får nyte det så lenge jeg kan....

Så bra da. Hadde vært kjedli å gått jula i møtet med en oppsigelse ja. Lykke til med alt[;)]

öff kjersti,ikke noe godt å ha d sånn!!men kjmpe at han ikke mistet jobben da.sender deg en knall god

Back
Topp