å nei...

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Her sitter jeg, fult konsentrert å scrapper mitt andre kort for kvelden, hører på musikk å synger til. Full av inspirasjon.
Å hva skjer?? Joda, jeg blir fri for dobbelsidig tape [:@]
Jaja, kanskje et hint om at jeg må legge meg [8D]
Så imorgen er det rett på nille å hamstre opp litt mer tape [:)]

Å nei! Så kjedelig!! Typisk lissom[&:]
Kjøpte den brede gule dobbeltsidige teipen på Nille på fredag jalfall. Men det var på sørlandssenteret. Men har de ikke tålig samme utvalg i de fleste butikkene?
Kjøp inn i bøtter og spann så du slipper reprise av gårsdagen[;)]

var på pyramiden i går, så den ikke der. har kjøpt dobbeltsidig tape på biltema jeg. funker som bare det.

ORIGINAL: [Mon|]

var på pyramiden i går, så den ikke der. har kjøpt dobbeltsidig tape på biltema jeg. funker som bare det.

Skal innom  polarsentret å se idag. Sist jeg kjøpte så hadde de på nille oppfor nerstranda.
Var på biltema å så en gang, men fant ikke noe. Hvor i butikken ligger den, å hva heter den? (sånn i tilfelle de ikke har på nille)

Det er kjett det![:o]

Ei bestilte meg ei pakke med dobbeltsidig tape fra cc hobby ei, med 6 ruller, 9 mm med 50 meter på hver rull![:D]
Og tre flasker med diamond glaze sist ei var i Hamar, så no har ei en stund![:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Det er kjett det![:o]

Ei bestilte meg ei pakke med dobbeltsidig tape fra cc hobby ei, med 6 ruller, 9 mm med 50 meter på hver rull![:D]
Og tre flasker med diamond glaze sist ei var i Hamar, så no har ei en stund![:D]

Ja det er greit å hamstre opp litt [:D]
Fant min gode elskede nilletape idag, så nå skal jeg sette meg ned å scrappe om en liten stund (må bare nerde litt først:P)

ORIGINAL: mumoftwo

men hvor kjøper dere slik 3d...litt tykk dobbelsidig teip? billig;):)

eneste jeg har er slike 3d knotter fra gluedots. Vet ikke helt hvor jeg kjøpte dem eller hva jeg betalte, trur jeg har hadd dem i over ett år nå [8D]

Back
Topp