å invitere folk..?

ToLykkeTroll

Elsker forumet
har tenkt på dette en stund og lurer litt..

jeg og sambo har invitert sikkert 6-7 venne par må middag..
men vi blir jo aldri invitert tilbake..
eller jo av det ene paret har vi blitt invitert tilbake, men ingen andre.

så jeg lurer litt på om det kan være noe galt med oss? eller at det bare er uvanli og be folk på middag..
nå har vi lyst til og komme på besøk til noen også.. hehe
håper dere skjønner hva jeg grubler på..

Vi inviterer også veldig ofte på middag, men blir veldig sjeldent invitert tilbake...

I forfjor Nyttårsafte ble jeg sykt irritert på at vi ikke var invitert noen sted, og da har vi hatt fest med sikkert 70 mann her i fem år på rad...
Lik fest, med de samme folkene skulle en annen plass, men jeg og samboer var ikke invitert dit... Da var det faktisk rett før jeg ringte og sa at jeg syns det ABSOLUTT var på sin plass at vi fikk komme...[:@]

Jeg og samboer har alltid hatt dørene åpne her for middager, små fester, vin og ost kvelder osv... Blir sjelden invitert tilbake....[>:]

ORIGINAL: Regan

Vi inviterer også veldig ofte på middag, men blir veldig sjeldent invitert tilbake...

I forfjor Nyttårsafte ble jeg sykt irritert på at vi ikke var invitert noen sted, og da har vi hatt fest med sikkert 70 mann her i fem år på rad...
Lik fest, med de samme folkene skulle en annen plass, men jeg og samboer var ikke invitert dit... Da var det faktisk rett før jeg ringte og sa at jeg syns det ABSOLUTT var på sin plass at vi fikk komme...[:@]

Jeg og samboer har alltid hatt dørene åpne her for middager, små fester, vin og ost kvelder osv... Blir sjelden invitert tilbake....[>:]

[:@][>:]
usj, ja.. sant det er irriterende.
man begynner og lure litt da.. er det noe i veien med oss eller?
det er jo ikke vanskelig en gang..

Vi har også forholdsvis ofte folk her på middag.
Blir sjelden invitert tilbake.

Men det er nok litt fordi folk vet at vi har litt problemer med å få barnevakt...
I tillegg så er det liksom jeg som lager mat i vennegjengen - tror ingen av de andre liker det (og noen påstår de får prestasjonsangst)

ORIGINAL: Oline V2

Vi har også forholdsvis ofte folk her på middag.
Blir sjelden invitert tilbake.

Men det er nok litt fordi folk vet at vi har litt problemer med å få barnevakt...
I tillegg så er det liksom jeg som lager mat i vennegjengen - tror ingen av de andre liker det (og noen påstår de får prestasjonsangst)

barne vakt slipper gjestene våres og tenke på iallfall. for de har vært med, og vi har fiksa mat til de også.
det ene paret har en gutt med cøliaki, og da laga vi noe han kunne spise.
og vi har alltid gitt uttrykk for at det er avslappet og komme på middag. Ungene har masse leker de kan leke med og tv de kan se på..
blir litt matt bare.. og lurer på hvorfor..

ORIGINAL: ToLykkeTroll

så jeg lurer litt på om det kan være noe galt med oss? eller at det bare er uvanli og be folk på middag..

Jeg skjønner dem godt. Jeg hadde også blitt skremt eller avstøtt hvis jeg plutselig hadde fått besøk av noen fra Jupiter.

og nå for litt siden, laga jeg en ganske stor fest, for jeg var så lei av att alle klaga her på bygda om at det er så lite som skjer.

og da kom ca 20 stk tror jeg.
og jaggu var det ei som klarte og si "at det var ikke en slik fest hun hadde sett for seg". så tar hun er telefon og reiser hjem.

Hadde jeg vært på en slik fest, hadde jeg aldri krevd noe som helst..

ORIGINAL: Kal-El

Jeg skjønner dem godt. Jeg hadde også blitt skremt eller avstøtt hvis jeg plutselig hadde fått besøk av noen fra Jupiter.

ok???
er treg jeg..

ok???
er treg jeg..

Se under brukerbildet ditt, det står: "Jeg er fra: jupiter".

ok???
er treg jeg..

Se under brukerbildet ditt, det står: "Jeg er fra: jupiter".

selvsagt... er ikke så aktiv her inne legner.. hadde glemt det.. :)

Nå vet jeg ikke hvordan dere er, eller hvordan det er der dere bor. Men tror neppe det er noe galt med dere i den sammenheng. Enkelte er vel lite intr. i å be folk på middag / krever vel en del forberedelser, kanskje dere har mange late vennepar?

eg trur egentlig ikkje du skal ta deg så nær av det! Noen er bare ikkje mennesker som liker og lage til middager for venner! Eller så er de som oss og har rett og slett ikkje plass!

Back
Topp