å inni helvete.....

ORIGINAL: Bleiemos

Fy faen, jeg blir så KVALM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][&o][&o][&o][&o][&o]

Slike folk fortjener å bli pint til døde!!!!!

ORIGINAL: Ellen.

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: gotherina

ORIGINAL: gira

sånn meget kort fortalt, hva dreier linken seg om?? (spar meg for det værste)

Jeg åpner den ikke hvis det er helt forferdelig, tåler ikke slikt lengre[:(] (beklager at jeg er kynisk)

Dagmamma drev pedofil-konkurranse

konkurranse faktisk!!
Var det en sånn pedofil-ring de har tatt med flere involverte?

ja, de var tre som utfordret hverandre til å stadig begå værre overgrep [:@][:@][:@]

å fy f***!![:(]
jeg kommer nok ikke til å lese om det.......[:@][:'(][:(]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
orka ikke lese alt, greide ikke det! æsj! er det mulig! blir kvalm av å lese at folk faktisk kan gjøre noe sånt [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Labambie

Dødsstraffen hennes burde gått over en måneds tid. Med pining. Så ille pining at hun hadde trengt blodoverføring for å holdes i live slik at hun kunne blitt pint enda litt. [:@][:@][:@]

sign eg blir helt matt...fyfaen det skjærer så i hjertet med tanke på disse barna..Har rett og slett ikke ord..

ORIGINAL: Maelle

Nei vettu hva, der er jeg SKRIKENDE uenig med deg!! Dødsstraff er ALT for lettvint og for lite smertefullt for slike "mennesker" [:o]

Så enig!!! De bør pines på livstid.....  [:@][:@][:@]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Nei vettu hva, der er jeg SKRIKENDE uenig med deg!! Dødsstraff er ALT for lettvint og for lite smertefullt for slike "mennesker" [:o]

AMEN!!!

Er det bare jeg som ikke blir særlig berørt av sånne nyheter?

Klart jeg reagerer og tenker "fy, så jævlig", men jeg tenker ikke på torturering og det som verre er. Jeg regner med at de får den straffen de fortjener.
 Jeg syns det er like ille at barn dør av sult i verden, og føler at det går mer inn på meg. Mulig det har med at det vises bilder av det, jeg vet ikke.

[:(] jævelig............

Det som er"flax" er at pedofile er heeeeelt nederst på rangstigen uansett hvor i verden de er, og spesielt i fengsel. Så at de får straff (som sikkert likevel er mildere enn fortjent) er noe vi kan være sikre på. Men det veier jo ikke opp for hva de har gjort mot barna. Det er så sykt!

Tidligere i historien trodde man at homofili var en sykdom. Hva er dette da??

Jeg må spy.

Og "Fairy"; jeg synes det er snodig du ikke blir berørt. (Håper det er fordi du ikke orker å ta det innover deg) at barn sulter er forferdelig, men slike overgrep slår ALT. Barna er jo i en posisjon hvor de faktisk har tillit til disse menneskene, de skal være de trygge. Også er de så langt fra trygge som det går an. Man blir ikke ødelagt i sjelen av sult. Det blir man av overgrep. [:(]

ORIGINAL: fairy

Klart jeg reagerer og tenker "fy, så jævlig", men jeg tenker ikke på torturering og det som verre er. Jeg regner med at de får den straffen de fortjener.
Jeg syns det er like ille at barn dør av sult i verden, og føler at det går mer inn på meg. Mulig det har med at det vises bilder av det, jeg vet ikke.

jeg er imot dødsstraff og har aldri trodd at tortur og hevn fører mye godt med seg. så er litt enig med deg.

men jeg synes det er helt sykt, og "verre" enn at barn dør av sult. forskjell på naturkatastrofer og smerte/død som påføres av andre mennesker.

ORIGINAL: theolin

ORIGINAL: fairy

jeg er imot dødsstraff og har aldri trodd at tortur og hevn fører mye godt med seg. så er litt enig med deg.

men jeg synes det er helt sykt, og "verre" enn at barn dør av sult. forskjell på naturkatastrofer og smerte/død som påføres av andre mennesker.

Det kan nok hende at det er verre med smerte som påføres av andre mennesker, ja.

Kat:
Jeg tror nok at jeg ikke orker å ta det innover meg. Så detfor distanserer jeg meg litt fra det, og prøver å ikke tenke så mye på det. Jeg er vanligvis en skikkelig gråtedukke, som kan gråte i timesvis over barnemishandling o.l., men akkurat det her kjenner jeg at jeg ikke orker å tenke ordentlig på. JEg blir ikke sint og i lynsjestemning, jeg blir bare veldig lei meg.

Fairy; Det skjønner jeg veldig veldig godt. Jeg pleier å distansere meg, hoppe over slike artikler, og skru over på annen kanal om det kommer på nyhetene. Men akkurat denne leste jeg. Og det svir i hjertet og jeg blir kvalm.

SIGN!!!

De burde blitt pint og straffet.... mens de var bundet fast, sånn at de ble forsvarsløse....
sånn som de stakkars små barna er/var...

[:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(]

alt av kjønnsorganer skulle blitt fjernet og de skulle fått medisin som tar vekk all seksuell lyst!!

Jeg har ingenting overs for slike "mennesker", jeg håper inderlig de får den straffen de fortjener for å ødelegge små uskyldige liv på den måten...om ikke i dette livet så det neste.

Jævla idioter! What goes around, comes around, og en dag vil de nok straffes for det de har gjort og gjør. Må de BRENNE! [:@]

De skulle blitt voldtatt på samme måte som de stakkars barna ble[:@] Enig i at dødstraff er altfor enkelt...

Uff.. stakkars barn[:(]

ORIGINAL: engle_mamma

[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@]
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

fy faen!!!

Huff ble kvalm og tårene renner, huff.. stakkars små barn[:(][:(]
skjønner ikke hva de tenker med[:@]

Kan dere pliiis spesifisere linkene dere legger ut?

Det er nettopp derfor jeg er IMOT dødsstraff. De fortjener ikke å få slippe så lett unna!!

ORIGINAL: * supermeg*

ORIGINAL: engle_mamma

[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@]
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

fy faen!!!

Huff ble kvalm og tårene renner, huff.. stakkars små barn[:(][:(]
skjønner ikke hva de tenker med[:@]

Back
Topp