Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ellen.
ORIGINAL: gira
ORIGINAL: gotherina
ORIGINAL: gira
sånn meget kort fortalt, hva dreier linken seg om?? (spar meg for det værste)
Jeg åpner den ikke hvis det er helt forferdelig, tåler ikke slikt lengre[:(] (beklager at jeg er kynisk)
Dagmamma drev pedofil-konkurranse
konkurranse faktisk!!
Var det en sånn pedofil-ring de har tatt med flere involverte?
ja, de var tre som utfordret hverandre til å stadig begå værre overgrep [:@][:@][:@]
ORIGINAL: Labambie
Dødsstraffen hennes burde gått over en måneds tid. Med pining. Så ille pining at hun hadde trengt blodoverføring for å holdes i live slik at hun kunne blitt pint enda litt. [:@][:@][:@]
ORIGINAL: Mrs.B
[:(][:(][:(]
ORIGINAL: fairy
Er det bare jeg som ikke blir særlig berørt av sånne nyheter?
Klart jeg reagerer og tenker "fy, så jævlig", men jeg tenker ikke på torturering og det som verre er. Jeg regner med at de får den straffen de fortjener.
Jeg syns det er like ille at barn dør av sult i verden, og føler at det går mer inn på meg. Mulig det har med at det vises bilder av det, jeg vet ikke.
ORIGINAL: theolin
ORIGINAL: fairy
Er det bare jeg som ikke blir særlig berørt av sånne nyheter?
Klart jeg reagerer og tenker "fy, så jævlig", men jeg tenker ikke på torturering og det som verre er. Jeg regner med at de får den straffen de fortjener.
Jeg syns det er like ille at barn dør av sult i verden, og føler at det går mer inn på meg. Mulig det har med at det vises bilder av det, jeg vet ikke.
jeg er imot dødsstraff og har aldri trodd at tortur og hevn fører mye godt med seg. så er litt enig med deg.
men jeg synes det er helt sykt, og "verre" enn at barn dør av sult. forskjell på naturkatastrofer og smerte/død som påføres av andre mennesker.
ORIGINAL: Maelle
Nei vettu hva, der er jeg SKRIKENDE uenig med deg!! Dødsstraff er ALT for lettvint og for lite smertefullt for slike "mennesker" [:o]
ORIGINAL: engle_mamma
[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@]
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
fy faen!!!
Huff ble kvalm og tårene renner, huff.. stakkars små barn[:(][:(]
skjønner ikke hva de tenker med[:@]
ORIGINAL: * supermeg*
ORIGINAL: engle_mamma
[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@]
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
fy faen!!!
Huff ble kvalm og tårene renner, huff.. stakkars små barn[:(][:(]
skjønner ikke hva de tenker med[:@]