å inni helvete.....

Fy faen, jeg blir så KVALM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][&o][&o][&o][&o][&o]

Slike folk fortjener å bli pint til døde!!!!!

Nei vettu hva, der er jeg SKRIKENDE uenig med deg!! Dødsstraff er ALT for lettvint og for lite smertefullt for slike "mennesker" [:o]

ORIGINAL: Maelle

Nei vettu hva, der er jeg SKRIKENDE uenig med deg!! Dødsstraff er ALT for lettvint og for lite smertefullt for slike "mennesker" [:o]

Vet du, JEG DRITER I de "menneskene", vil bare ha dem bort fra den verdenen jeg lever i.. må alle pedofile bli utrydda.. er i verdt hverken tid eller penger på fengsel eller NOE ANNET.. ikke verdt maten de får der en gang, sult dem til de dør..

i sånne tilfeller er det vanskelig å holde på meningen om at dødsstraff er feil, og at en skal straffe, ikke hevne.. [:@]

også barn..!? BARN?? Små, uskyldige barn... [:(]

Faen ta dem. Alle sammen! Alle som gjør et barn vondt på noen måte. Måtte de lide, alle sammen.. Faen ta dem!! [:(]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

torturer de i noen år, ikke dødstraff, da slipper de jo lett unna!!

ORIGINAL: Labambie

Dødsstraffen hennes burde gått over en måneds tid. Med pining. Så ille pining at hun hadde trengt blodoverføring for å holdes i live slik at hun kunne blitt pint enda litt. [:@][:@][:@]

SIGN!!!

[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(] tenk for ødelagte liv de ungene har nå[:(][:(][:(]

ORIGINAL: CecilieT

Og DERFOR er dødsstraff ok av og til... når man sier seg skyldig i sånn faenskap, så fortjener man ikke å leve [:'(]

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=574628

kan du ikke skrive hva det dreier seg om i teksten. Hadde lite lyst å lese om det.. [&:]

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Og DERFOR er dødsstraff ok av og til... når man sier seg skyldig i sånn faenskap, så fortjener man ikke å leve [:'(]

kan du ikke skrive hva det dreier seg om i teksten. Hadde lite lyst å lese om det.. [&:]

Vet ikke om jeg har lyst til å skrive det selv. Er ingen sterke bilder, det er alt jeg orker å si..

Dagmamma drev pedofil-konkurranse

sånn meget kort fortalt, hva dreier linken seg om?? (spar meg for det værste)

Jeg åpner den ikke hvis det er helt forferdelig, tåler ikke slikt lengre[:(] (beklager at jeg er kynisk)

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Er en artikkel fra vg, så ikke noe "fæle" bilder eller noe altså. Er en pedofil dagmamma som er tatt i England..

ORIGINAL: gira

Jeg åpner den ikke hvis det er helt forferdelig, tåler ikke slikt lengre[:(] (beklager at jeg er kynisk)

Monster, disse avskyelige, bedritne pedofile fortjener ikke å bli kalt mennesker, for mennesker gjør ikke slikt mot
forsvarsløse, vakre, snille, uskyldige små barn [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(]

Får helt vondt inni meg, for hvert barn i verden som opplever sånn skit!!!! [:(][:(][:(][:(]

Det var jo ikke bare hun ene, det var en annen dame og mann som var med på faenskapen [:@][:@][:'(][:'(][&:][&:][:(][:(]

ORIGINAL: gotherina

konkurranse faktisk!!
Var det en sånn pedofil-ring de har tatt med flere involverte?

ORIGINAL: gotherina

konkurranse faktisk!!
Var det en sånn pedofil-ring de har tatt med flere involverte?

ja, de var tre som utfordret hverandre til å stadig begå værre overgrep [:@][:@][:@]

Jeg kan ikke fatte hvor myyye sykt som faktisk foregår her i verden!!! Hver gang jeg hører om en slik sak blir jeg like forbanna sjokkert! [:'(] Der er liksom ikke grenser for hva faenskap folk klarer å finne på............Hva foregår i hodet på sånne????

Back
Topp