å gi meg styrke...

MarsMamma

Elsker forumet
...til å få rævva opp av sofaen,bort fra pc'en å inn på kjøkkenet...Der ser ikke ut..'Jeg er så fæl å rote der inne på kveldingen,når jeg lager noe mat,finner frem snop eller uansett å rydder jo ALDRI opp etter meg..
Hele dagen passer jeg på å sette inn i oppvaskmaskinen,skyller melkekartonger osv.
står ALDRI noe som ikke skal stå..men om kvelden....

Kan ikke noen lære meg at hvis jeg rydder opp på kvelden,så SLIPPER jeg å suttre til meg selv HVER morgen om hvordan det ser ut..å så er det jo bare min skyld også,så kan ikke kjefte på noen heller...[:'(][>:]

Hormonell?JEG? nenenenei.

*hulk*...vil ikke rydde...*hulketihulk*[:(][X(]

hehe... akkurat sånn er det her også..  jeg har ikke oppvaskemaskin lenger så jeg står og vasker opp før jeg leverer ungene på skolen/barnehage... noe drit altså..hehe[:D]

ORIGINAL: a tina

hehe... akkurat sånn er det her også..  jeg har ikke oppvaskemaskin lenger så jeg står og vasker opp før jeg leverer ungene på skolen/barnehage... noe drit altså..hehe[:D]

huff,sens kjempe synd i deg også da!!

hehe,har visst en suttredag idag kjenner jeg[>:][:D]

Du får samle sammen litt energi og hoppe i det, selv om det er fantastisk kjedeligt [:D][:D] må du ha en fin fin dag når det er gjort da [:)][:D]

Er jo nettopp der problemet er. Jeg VET jo at når det er gjort (å det går jo fort også) så føles det sååå mye bedre! Å jeg VET jo at jeg er den eneste som har skylden for det.. men jeg viiiiiil ikke....hehe,herrefred,er glad for at jeg er hjemme alene nå,for ei slik suttrekjærring ville ikke jeg vært sammens med[;)]

Enda godt jeg kan le litt til meg selv alltså..[:D]

Nei.NÅ,skal jeg kanskje gå..hehe..

Back
Topp