å få slik trist beskjed rett før jul........

ORIGINAL: *Schmoopy*

Kjempetrist og få en sånn beskjed rett før jul ja, men søsteren har hatt kronerulling rett før jul for noen år siden og fikk masse pes etterpå for å svi av masse penger på tull.

Sorry, synes det er VELDIG rart at de tar i mot penger fra babyverden en gang til!!!

Mener og huske og ha hørt det samme.

Men så klart kjempe trist og få en sånn beskjed[:(]

ORIGINAL: MammaOgVictoria

ORIGINAL: StinkiStini

Hva med å kontakte se og hør da?
De gir jo ut sann ønske-sak vell?
Har sett mange fått diverse turer og andre ting de trenger/ønsker seg.
De hadde nok støtta den saken her!

SMART-SMART![:D]

[:)]

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: StinkiStini

Hva med å kontakte se og hør da?
De gir jo ut sann ønske-sak vell?
Har sett mange fått diverse turer og andre ting de trenger/ønsker seg.
De hadde nok støtta den saken her!

jeg tror nok det er en bra ide,skal se hva jeg får gjrt

Om du brenner for det her så hadde jeg starta med en mail / brev til se og hør i steden for småpenger her inne.
Skriv at det haster for hun har muligens ikke så lenge igjen [:(]

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: Kal-El

A: Hvis 200 personer setter inn 100 NOK hver så blir det 20.000, antageligvis nok til en sydenferie for 2 voksne og 3-4 barn.

B: Skulle det vise seg at hun omkommer før hun rekker å ta en sydenferie, kan alltids pengene gå til barna.

ORIGINAL: Heijdii
Skulle gjerne gjort det, men tørr ikke helt når jeg ikke vet noe
mer om denne personen..

C: Sier det for jeg ser spørsmålet allerede har kommet opp: Hvis noen evt. tror det er svindel: "Å nei, jeg ble svindlet for 100 kroner i den tro at jeg hjalp noen å oppfylle sitt siste ønske". Man handler i hvertfall i god tro om at det skulle hjelpe noen, bare det alene gjør det verdt det, svindel eller ei, og det er uansett ikke noe man gjør hver dag.

D: Spre det på Facebook, evt. opprett gruppe der, da kan fort 20.000 bli til 200.000.

E: Ja, det finnes mange fattige, sultne barn i afrika, men det må ikke hindre folk i å måtte få lov til å hjelpe noens tilfelle man føler kommer nærmere innpå sin egen virkelighet hvor man da føler at man hjelper direkte.

F: Ikke diskuter punkt C, eller E, det bare ødelegger evt. tiltak. Har man sine tvil, burde man gå ut ifra at alle andre er intelligente nok til å ta sine egne valg og dermed ikke føle et behov for å advare noen om noe som helst, ergo ingen grunn til å diskutere det.

PS: Host opp et kontonummer uten PM-byråkrati, i en tråd her så man kan sette inn og signere hvis man har gjort det i stedet (hvis man ønsker å si ifra at man har gitt noe). Sliter selv denne jula, men 50 eller 100 NOK skal jeg klare å hoste opp.

setter pris på dette men vil  gjerne si at ord og tanker holder nå.jeg orker ikke masse pes av folk som tror jeg utnytter en sånn situasjon.jeg ville bare gi søstra mi en ting før hun evt vandrer...
men håper denne tråden blir slettet for jeg vet ikke hva hun føler hvis hun leser dette[:(]

Jeg mente ikke at jeg tror du lyver altså, jeg liker bare å vite litt mer om
det før jeg kan gi noe.. jeg liker å hjelpe, men har ikke mye å hjelpe med så derfor må jeg
være forsiktig uansett, jeg mener ikke noe stygt mot deg fordi jeg skrev det.. var heller ett håp om at du kanskje kunne sagt litt mer om det.. men visst du ikke kan så skjønner jeg det!

mer om denne personen..

Må si jeg signerer....

A: Hvis 200 personer setter inn 100 NOK hver så blir det 20.000, antageligvis nok til en sydenferie for 2 voksne og 3-4 barn.

B: Skulle det vise seg at hun omkommer før hun rekker å ta en sydenferie, kan alltids pengene gå til barna.

mer om denne personen..

C: Sier det for jeg ser spørsmålet allerede har kommet opp: Hvis noen evt. tror det er svindel: "Å nei, jeg ble svindlet for 100 kroner i den tro at jeg hjalp noen å oppfylle sitt siste ønske". Man handler i hvertfall i god tro om at det skulle hjelpe noen, bare det alene gjør det verdt det, svindel eller ei, og det er uansett ikke noe man gjør hver dag.

D: Spre det på Facebook, evt. opprett gruppe der, da kan fort 20.000 bli til 200.000.

E: Ja, det finnes mange fattige, sultne barn i afrika, men det må ikke hindre folk i å måtte få lov til å hjelpe noens tilfelle man føler kommer nærmere innpå sin egen virkelighet hvor man da føler at man hjelper direkte.

F: Ikke diskuter punkt C, eller E, det bare ødelegger evt. tiltak. Har man sine tvil, burde man gå ut ifra at alle andre er intelligente nok til å ta sine egne valg og dermed ikke føle et behov for å advare noen om noe som helst, ergo ingen grunn til å diskutere det.

PS: Host opp et kontonummer uten PM-byråkrati, i en tråd her så man kan sette inn og signere hvis man har gjort det i stedet (hvis man ønsker å si ifra at man har gitt noe). Sliter selv denne jula, men 50 eller 100 NOK skal jeg klare å hoste opp.

såååå utrolig enig..

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

hvem gjelder dette? *gått glipp av noe nå?* er det hun samme som har skrevet i tråd i dag ang noe kreft?

Lurer også på det samme... Har ikke fått med meg noe ang kreft[8|] Noen som kan gi oss som ikke vet et lite innblikk i saken?

ORIGINAL: 1storog1imagen

hvem gjelder dette? *gått glipp av noe nå?* er det hun samme som har skrevet i tråd i dag ang noe kreft?

Lurer også på det samme... Har ikke fått med meg noe ang kreft[8|] Noen som kan gi oss som ikke vet et lite innblikk i saken?

ORIGINAL: Bello

ORIGINAL: 1storog1imagen

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17026669

ORIGINAL: FrøkenM

mer om denne personen..

såååå utrolig enig..

Så om vedkommende har vært ute en vinterdag før og fått inn masse kroner fra folk, og nå prøver seg igjen så skal man ikke kunne advare folk?

Nei sorry, det får du meg ikke til å gå bort i fra!!

Back
Topp