å der

surgodisen

Glad i forumet
å der var bhen for liten:/ puppene er på tur ut av alle jeg har...sist jeg var gravid ble jeg avslørt på puppene mine..De ble utrolig svære...Vil ikke bli avslørt..Vil holde hemmelig kjempelenge...Andre som har merket at bhen er blitt for liten?

Haha, det er jo utrolig tidlig da. Håper virkelig ikke de blir så altfor mye større her, ligger allerede på en E. :P

Jaaa! Mannen synes det er fantastisk å se meg kle av meg for tiden. De er så utrolig stre og fulle. Bare synd de også er så ømme at han bare får se, men ikke røre ;)

De er blitt ømme og stramme, men ikke vokst noe særlig. Det har ikke skjedd store forandringen der i noen av svangerskapet, etter hvert svangerskap har de derimot blitt "lengre" :P

Kaffemonsteret skrev:
De er blitt ømme og stramme, men ikke vokst noe særlig. Det har ikke skjedd store forandringen der i noen av svangerskapet, etter hvert svangerskap har de derimot blitt "lengre" :P

Haha, lengre faktisk:P Jeg opererte mine etter sist sv.skap, så blir spennende å se hvordan de ender opp denne gangen.

Ja!!Mine begynte for 2 uker siden. Har vokst fra b-cup til d!Har allerede klaget litt her inne pga. en kjole som ikke passet til et bryllup forrige helg. Sist sv.skap ble puppene så store at magen ikke ble større enn puppene før i 6-7. Mnd :/ Ser ut som history repeating her!

eeeeh..her skal det MANGE måneder til enda før jeg er så heldig at de vokser!!:( sist blei de kun en str større og det skjedde på sykehuset en dag etter fødsel!!!:p DÅRLIG GJORT!!;) hehe

Fullammer enda.. Litt ubehagelig da de er litt mer følsomme enn ellers.. Større? Umulig å si da det er melk der.

de BHene som jeg har hatt som har passet sånn ''akkurat'' har jeg ikke nubbesjangs til å ha på meg, de er for små nå. De jeg har hatt litt mere plass i går akkurat. Er nok ikke lenge til jeg må gå over til en større str, men er ikke sånnat jeg føler meg overnaturlig stor.. .jeg går mye med sånn BHer med innlegg fra før, så akkurat puppestr min tror jeg ingen kommer til å reagere på.. da er det verre med magen, den har begynt å vokse... :(

Back
Topp