Ringte nettopp legekontoret for å få svar på hcg-test, og de sa at resultatet var 9.000. Jeg spurte litt siden jeg fikk målt 13.000 i midten av juli, og sa at dette må vel bety at jeg har mistet..? Men hun mente at neida, dette er innenfor normalen, og dette går fint, og at jeg hadde en måling enda senere i juli som var på 4.000, så denne hadde jo steget.. Men da betyr det at den var på 13.000, gikk ned til 4.000 og så opp til 9.000?
Jeg måtte bare si at jeg ikke orket å snakke med henne lenger, og hun sa hun skulle få legen til å ringe meg etterpå ettersom hun skjønte at jeg ble bekymret... Så la vi på... og her satt jeg med tuuuusen tanker som fløy gjennom hodet mitt... Så har jeg mistet da... Tårene trillet..
Så ringer telefonen, og jeg ser det er fra legekontoret igjen, tenkte først at jeg ikke orket å svare, men HELDIGVIS tok jeg telefonen... den var samme dama igjen.. hun hadde lest feil, siste hcg fra juli var på 40.000 ikke 4.000... og den siste nå var på 90.000, ikke 9.000...
Nå er jeg bare helt tom.. Dette er virkelig en berg og dalbane uten like!!
Jeg måtte bare si at jeg ikke orket å snakke med henne lenger, og hun sa hun skulle få legen til å ringe meg etterpå ettersom hun skjønte at jeg ble bekymret... Så la vi på... og her satt jeg med tuuuusen tanker som fløy gjennom hodet mitt... Så har jeg mistet da... Tårene trillet..
Så ringer telefonen, og jeg ser det er fra legekontoret igjen, tenkte først at jeg ikke orket å svare, men HELDIGVIS tok jeg telefonen... den var samme dama igjen.. hun hadde lest feil, siste hcg fra juli var på 40.000 ikke 4.000... og den siste nå var på 90.000, ikke 9.000...
Nå er jeg bare helt tom.. Dette er virkelig en berg og dalbane uten like!!