åå <3

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
det er så utrolig herlig å ha det sånn som jeg og sambo har det nå!!

vi føler at forholdet har blitt bedre etter at vi fikk Casper.. [:)]
forholdet har vært bra hele tiden assa, men nå er vi på en måte forelsket på nytt!!

flere som har fått ett løft i forholdet sitt? [:D]

Må nok si det er omvendt her også gitt...[:(] Men... tror det er fordi Kristian fikk en så tøff start, og at jeg var så mye alene med han på sykehuset... men KJEMPE bra at dere har det fint[:D][;)]

Både og!

Vi har et solid forhold og er så stolte over Julia sammen og koser oss i lag!

Men når jeg er sliten og utkjørt og vi omtrent ikke har noen kvelder sammen til å bare sitte og slappe av lenger (hele kvelden går med til Julia og så stuper jeg i seng...) så merker vi jo dét...

ORIGINAL: Henriette1986

heller omvendt her[:(] men jeg hååper det går seg til da som rikke har blitt bedre!! men jg er suuper gla på dine vegne!![:D][:D]

sing.
bare det er leah madeleine

så kjekt da [:D] 

Ja samme her, vi har det helt supert i forholdet[:D]
Jeg også føler at jeg bare er enda mer forelsket [:D] deilig!!

Er heller blitt litt dårligere. Blir lite tid til hverandre, noe som vi må prioritere etterhvert. Blir sikkert bedre når vi får lagt ungene litt tidligere og får litt alenetid på kvelden;)

føler det er samme som før egentlig. men nu har både han og jeg unger fra før av også .
så vi viste hva vi gikk til.

heller omvendt her[:(] men jeg hååper det går seg til da som rikke har blitt bedre!! men jg er suuper gla på dine vegne!![:D][:D]

Slik er det her å!!

ORIGINAL: cathrine24

Slik er det her å!!

huffda.! håper virkelig det blir bedre for dere også!! [:)]

vi føler at forholdet har blitt bedre etter at vi fikk Casper..
forholdet har vært bra hele tiden assa, men nå er vi på en måte forelsket på nytt!!

flere som har fått ett løft i forholdet sitt?

hadde d litt dårligt før Liam kom, og hadde håpet på at d kom til å bli bedre etter han kom, men nå har eg blitt alenemor.

ORIGINAL: AlexandraB

vi føler at forholdet har blitt bedre etter at vi fikk Casper..

flere som har fått ett løft i forholdet sitt?

hadde d litt dårligt før Liam kom, og hadde håpet på at d kom til å bli bedre etter han kom, men nå har eg blitt alenemor.

det var trist å høre AlexandraB! [&o]
noen ganger fungerer det bare ikke.. huff.. [:(]
sender deg en klem [:)]

ORIGINAL: babyklar86

Sign!![:D][:D]

ORIGINAL: babyklar86

sign [:)]

Vi hadde helt utrolig første 5-6 ukene etter junior kom til men nå har det blitt litt annerledes. Vi får litt mindre tid til hverandre og dessuten har han sluttet å røyke pga lillemann så han er litt ekstra sær for tiden. Krysser fingrene for bedre tider[;)]

Back
Topp