åååh!!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
X'SJEFEN ER DEN STØRSTE F..... JEG VET OM!!! %"¤%#¤&%%#¤"¤"#%"¤&

Sjefen min er stort sett grei, men noen ganger er jeg HEEEEEELT enig i det du sier[:D]

Bank han!!!!!!!!!!!![:D]

Hun, men jeg har skrevet henne opp på lista over "folk som ska få juling etter fødselen".. Har fagprøven nå, å hun hadde skrevet meg opp på husvask, enda hun VET så jævla godt at jeg er sykemeldt med bekkenløsning å skal holde meg LANGT unna husvasker! Snakk om å stikke kjepper i hjula til folk.. Fi***!

Fy flate til ei drittkjærring!! Vet alt om bedritne sjefer og som ikke vil legge tilrette under graviditet....sliter med det jeg og så føler med deg!!

Men åssen gikk det omsider med fagprøven????

Jeg besto! [:D] Men sjefen skal få juling uannz.. Snakk om å være vanskelig!

ORIGINAL: lindaen

Hun, men jeg har skrevet henne opp på lista over "folk som ska få juling etter fødselen".. Har fagprøven nå, å hun hadde skrevet meg opp på husvask, enda hun VET så jævla godt at jeg er sykemeldt med bekkenløsning å skal holde meg LANGT unna husvasker! Snakk om å stikke kjepper i hjula til folk.. Fi***!

For ei bitch! [:'(]
Ble skikkelig provosert jeg! [:@]

Men gratulerer, bra at du klarte å gjennomføre! [:D]

ORIGINAL: lindaen

kan du grisebanke hun som TROR hun er sjefen min også??
hun er kontordame og skal ta seg av papirarbeid, men hun driver på å komanderer alle og en hver i bedriften, samt at hun kjefter og skjeller ut oss arbeidere forran kunder[&o]
møkkakjærring[:@][:@]

GRATULERE SÅ MYE MED FAGBREVET DITT BY THE WAY!![:D]

Back
Topp