åå, men da gikk jo fødeslen din litt sakte så det er jo bra du fikk ks, og bra du hadde en fin opplevelse
nei trenger da absolutt ikke være latskap,noen ganger det bare sånn at man ikke kan føde vaginalt av flere årsaker!
jeg har flere venninner som har hatt både planlgt og hast ks, det er jo ikke alltid ting går som man hadde planlagt med en fødsel, å sånn er det bare
jeg dømmer ingen, for jeg kan ikke kjenne på deres følelser ang. fødsel, så at at var veldig fornøyd med ks er jo supert
jeg har ei venninne som lå i fødsel i 5 dager, og fikk beskjed om at hvis gutten ikke kom nå, måtte de ta ks, men da kom han da
hehe
åå, kanksje han kan filme denne gangen da
hihi, ikke langt unne hverandre på termin da
jeg gikk jo 10 dager over sist, men det kommer jeg ikke til å gjøre nå, pga lite vann men kn jo hende vi føder samtidig;P
ja,jeg elsker den filmen, og vil gjrne da ha av nestemann og
hihi.
morsomt dere har samme dag da
hehe. hadde jo vært kult her og, men er jo 3 år i mellom de, og tror ikke eldste synes det er like kult som minste her heller nei
hehe stilig da, gode minner å se tilbake på synes jeg
hihi. snakka jo med søstra mi på skype da jeg hadde fått epidural, så hu fikk se litt rier å sånn
hahah. hu synes det var drit kult! å alle elsker den fødselfilmen, seeeelvom det vises litt mye men det kan jeg ikke bry meg om
hahaha.
hvor skal du føde hen?