åååh, herlig følelse!! <3

Jeg er 12+4 iforhold til menstruasjon men iforhold til tidlig ul er jeg 13+3 jeg vet ikke hva som stemmer :p
Den første tiden går kjempe sakte ja, bare venter å venter på å få kjenne liv :)
Er glad jeg har doppler så jeg kan høre hjertelyden når jeg vill <3 :)

aha:) da vil jeg nok tro du er 13+3 ;D hihi. så spennende:) ja sparkene kommer nok fortere enn du aner skal du se :D

aha:) da vil jeg nok tro du er 13+3 ;D hihi. så spennende:) ja sparkene kommer nok fortere enn du aner skal du se :D

Jeg og stemmer for 13+4(idag nå da) for det stemte veldig godt med guttungen vertfall.. Men der var det bare en dag som skilte tidlig ul og oul termin da, og han kom på tidligul termin :)
Er du langt på vei da? Noen uker lengre enn meg vill jeg tro, ser terminen din er 9august :)
Kjenner du livmora godt? Jeg er så usikker på om det er livmora jeg kjenner eller ikke, men "kjenner" den ganske langt opp og litt over på høyre side faktisk. Vet ikke om dette kan stemme i det hele tatt.. Jeg har arrvev etter ks så magen er så forandret etter første gang jeg var gravid..

Jeg og stemmer for 13+4(idag nå da) for det stemte veldig godt med guttungen vertfall.. Men der var det bare en dag som skilte tidlig ul og oul termin da, og han kom på tidligul termin :)
Er du langt på vei da? Noen uker lengre enn meg vill jeg tro, ser terminen din er 9august :)
Kjenner du livmora godt? Jeg er så usikker på om det er livmora jeg kjenner eller ikke, men "kjenner" den ganske langt opp og litt over på høyre side faktisk. Vet ikke om dette kan stemme i det hele tatt.. Jeg har arrvev etter ks så magen er så forandret etter første gang jeg var gravid..

åå, ja ikke sant, er så forskjellig det der, men jeg tror egentlig ikke de kan finne ut ekstakt termin, utifra hvor store disse nurkene er, for jeg får veldig små barn, men ei vnninne av meg får generelt stre barn, og da har alltid hennes termin vært helt på jordet ;p neei, jeg kjenner ikke den på meg, men har ei annen venninne som er høygavid nå, da kan vi kjenne livmora på henne, for der den slutter, er det ikke hardt lengre:P hm, så aner ikke om det er den du kjenner :P

jeg er 14+3 i dag :) så er ikke mye som skiller mellom oss:D hvilket tall er din lykkeDag?:D
åå, ja da blir alt fort litt annerledes nå ja, hm:) skal du ha ks denne gangen også eller?:)

åå, ja ikke sant, er så forskjellig det der, men jeg tror egentlig ikke de kan finne ut ekstakt termin, utifra hvor store disse nurkene er, for jeg får veldig små barn, men ei vnninne av meg får generelt stre barn, og da har alltid hennes termin vært helt på jordet ;p neei, jeg kjenner ikke den på meg, men har ei annen venninne som er høygavid nå, da kan vi kjenne livmora på henne, for der den slutter, er det ikke hardt lengre:p hm, så aner ikke om det er den du kjenner :p

jeg er 14+3 i dag :) så er ikke mye som skiller mellom oss:D hvilket tall er din lykkeDag?:D
åå, ja da blir alt fort litt annerledes nå ja, hm:) skal du ha ks denne gangen også eller?:)

Ikke vet jeg hva jeg kjenner, men det har ikke noe å si så lenge hjerte til den lille banker :P Jeg tror også at det kan bli mye feilregning når de måler nurkene. Er glad jeg har ei super jordmor som følger godt med på slutten av svangerskapene hun føler opp :))

Lykkedag, tja. alltid likt tallet 13. Men nå har jeg ei søster å stemor som har bursdag 13 august, så håper jeg slipper unna akkurat den dagen da :P
En du?
Ja, jeg skal nok ha ks denne gangen og. Har ikke bestemt meg 100% men er mer over på ks må snakke med jm og lege etter hvert :) Kommer ikke til å bli noe problem for meg å få ks om jeg bestemmer meg for det da :)
Hvordan var din fødsel da, gikk du over ?

Ikke vet jeg hva jeg kjenner, men det har ikke noe å si så lenge hjerte til den lille banker :p Jeg tror også at det kan bli mye feilregning når de måler nurkene. Er glad jeg har ei super jordmor som følger godt med på slutten av svangerskapene hun føler opp :))

Lykkedag, tja. alltid likt tallet 13. Men nå har jeg ei søster å stemor som har bursdag 13 august, så håper jeg slipper unna akkurat den dagen da :p
En du?
Ja, jeg skal nok ha ks denne gangen og. Har ikke bestemt meg 100% men er mer over på ks må snakke med jm og lege etter hvert :) Kommer ikke til å bli noe problem for meg å få ks om jeg bestemmer meg for det da :)
Hvordan var din fødsel da, gikk du over ?

aha:) når har du termin da ?:) lykketallet mitt er 7, å fikk jo den 6 sist, og har termin den 9 n¨å;D såå kan hende jeg er heldig :D hehe. morsomt om de får hver sin dag, kjedelig for barna med bursdag samme dag syns jeg :P

aha, kjekt det da:) var det planlagt ks sist og eller? hvorfor vil du ha ks om jeg kan spørre?:)
hvordan er det egentlig med ks?:D er så nysgejrrig, for det blir jo noe helt annet:)

fødselen min gikk kjempe bra, brukte lang tid da;P hehe. ble satt igang 10 dager over;P å ble satt igang 9.15 og begynte med rier 9.30 og leo ble født 00.33 haha:P så det tok sin tid, men var en kjempe fin fødsel,samboer filmet faktisk selve fødselen når lille kom til verden og første gang han åpnet øynene:D ( liiitt på kankten syns jeg da, men hjelpes så fin den videoen er nå:D så det skkal vi gjøre denne gangen også:D ) så jeg gleder meg til neste gang, bare håper jeg ikke går over denne gangen og, for sist hadde jeg nesten ikke mer vann igjen, pluss at denne gangen skal vi i bryllup til et vennepar den 17 aug.:D :O hehe. så jeg håper jeg kan ha med lille nurket til middagen å sånn da:) OG at jeg faktisk kan få på meg fin kjole uten å se ut som en valross:P haha.

hadde jo bestilt ei sy-dame til å sy kjolen som jeg hadde tenkt å ha meg, å den er 2 cm mindre i livet , enn hva jeg var når jeg tok målene;P haha, sååå.. den kanjeg bare glemme da for å si det åsnn, men jeg kan jo bruke den senere, gleder meg til å få den, den blir kjempe nydelig:D

aha:) når har du termin da ?:) lykketallet mitt er 7, å fikk jo den 6 sist, og har termin den 9 n¨å;D såå kan hende jeg er heldig :D hehe. morsomt om de får hver sin dag, kjedelig for barna med bursdag samme dag syns jeg :p

aha, kjekt det da:) var det planlagt ks sist og eller? hvorfor vil du ha ks om jeg kan spørre?:)
hvordan er det egentlig med ks?:D er så nysgejrrig, for det blir jo noe helt annet:)

fødselen min gikk kjempe bra, brukte lang tid da;P hehe. ble satt igang 10 dager over;P å ble satt igang 9.15 og begynte med rier 9.30 og leo ble født 00.33 haha:p så det tok sin tid, men var en kjempe fin fødsel,samboer filmet faktisk selve fødselen når lille kom til verden og første gang han åpnet øynene:D ( liiitt på kankten syns jeg da, men hjelpes så fin den videoen er nå:D så det skkal vi gjøre denne gangen også:D ) så jeg gleder meg til neste gang, bare håper jeg ikke går over denne gangen og, for sist hadde jeg nesten ikke mer vann igjen, pluss at denne gangen skal vi i bryllup til et vennepar den 17 aug.:D :O hehe. så jeg håper jeg kan ha med lille nurket til middagen å sånn da:) OG at jeg faktisk kan få på meg fin kjole uten å se ut som en valross:p haha.

hadde jo bestilt ei sy-dame til å sy kjolen som jeg hadde tenkt å ha meg, å den er 2 cm mindre i livet , enn hva jeg var når jeg tok målene;P haha, sååå.. den kanjeg bare glemme da for å si det åsnn, men jeg kan jo bruke den senere, gleder meg til å få den, den blir kjempe nydelig:D

Utifra ul så er termin 15august :) Synes du, jeg og storesøstra mi har samme dag, 3 år i mellom :) Har ikke vært like kjekt for henne som for meg da, siden hun var storesøster :P

Var Haste ks ja. Fikk min første ria natt til mandag, men registrerte det ikke før kl 06. om morgenen. Kom til sykehuset kl 12.15 den dagen med 2,5cm åpning. Var 3cm tirsdagsmorgen. 4,5cm kl 13 og 4cm kl 15.30 så da bestemte de seg for ks. Ble kjørt ned på operasjonssalen. Synes det var en fin opplevelse jeg, tross alt :) Gutten kom 17.48 ;)
Det er nok noe helt annet, jeg synes det var fint :) Mannen fikk være med under hele forløpet :) Jeg var oppe av senga å i dusjen dagen etter, vondt i magen hadde jeg ja, men ikke mer enn hva jeg tålte :) Skal ha ks denne gangen for jeg ikke ønsker å prøve igjen, latskap? Nei. Men jeg kommer fra ks-familie å selv om de har prøvd vaginal fødsel etter ks så endte det med ks uansett. Vill heller ha det planlagt en hasteks.

Var ikke så lang fødsel på deg da :P Så flott at han filmet! Jeg og ønsket at mannen skulle filme, men under forløpe ble det aldri tid eller følelser for det :P Haha.. Håpe han kan filme ks neste gang :)
Pappan min filma mamma under ks da eg kom til verden :) Hihi.. Synes det er litt stili jeg :)

Du får nok annledning til å bruke den senere :)

Utifra ul så er termin 15august :) Synes du, jeg og storesøstra mi har samme dag, 3 år i mellom :) Har ikke vært like kjekt for henne som for meg da, siden hun var storesøster :p

Var Haste ks ja. Fikk min første ria natt til mandag, men registrerte det ikke før kl 06. om morgenen. Kom til sykehuset kl 12.15 den dagen med 2,5cm åpning. Var 3cm tirsdagsmorgen. 4,5cm kl 13 og 4cm kl 15.30 så da bestemte de seg for ks. Ble kjørt ned på operasjonssalen. Synes det var en fin opplevelse jeg, tross alt :) Gutten kom 17.48 ;)
Det er nok noe helt annet, jeg synes det var fint :) Mannen fikk være med under hele forløpet :) Jeg var oppe av senga å i dusjen dagen etter, vondt i magen hadde jeg ja, men ikke mer enn hva jeg tålte :) Skal ha ks denne gangen for jeg ikke ønsker å prøve igjen, latskap? Nei. Men jeg kommer fra ks-familie å selv om de har prøvd vaginal fødsel etter ks så endte det med ks uansett. Vill heller ha det planlagt en hasteks.

Var ikke så lang fødsel på deg da :p Så flott at han filmet! Jeg og ønsket at mannen skulle filme, men under forløpe ble det aldri tid eller følelser for det :p Haha.. Håpe han kan filme ks neste gang :)
Pappan min filma mamma under ks da eg kom til verden :) Hihi.. Synes det er litt stili jeg :)

Du får nok annledning til å bruke den senere :)

åå, men da gikk jo fødeslen din litt sakte så det er jo bra du fikk ks, og bra du hadde en fin opplevelse:) nei trenger da absolutt ikke være latskap,noen ganger det bare sånn at man ikke kan føde vaginalt av flere årsaker!:) jeg har flere venninner som har hatt både planlgt og hast ks, det er jo ikke alltid ting går som man hadde planlagt med en fødsel, å sånn er det bare:) jeg dømmer ingen, for jeg kan ikke kjenne på deres følelser ang. fødsel, så at at var veldig fornøyd med ks er jo supert:) jeg har ei venninne som lå i fødsel i 5 dager, og fikk beskjed om at hvis gutten ikke kom nå, måtte de ta ks, men da kom han da:P hehe
åå, kanksje han kan filme denne gangen da:) hihi, ikke langt unne hverandre på termin da:D jeg gikk jo 10 dager over sist, men det kommer jeg ikke til å gjøre nå, pga lite vann men kn jo hende vi føder samtidig;P
ja,jeg elsker den filmen, og vil gjrne da ha av nestemann og :D hihi.
morsomt dere har samme dag da:D hehe. hadde jo vært kult her og, men er jo 3 år i mellom de, og tror ikke eldste synes det er like kult som minste her heller nei :P
hehe stilig da, gode minner å se tilbake på synes jeg :D hihi. snakka jo med søstra mi på skype da jeg hadde fått epidural, så hu fikk se litt rier å sånn :P hahah. hu synes det var drit kult! å alle elsker den fødselfilmen, seeeelvom det vises litt mye men det kan jeg ikke bry meg om:P hahaha.
hvor skal du føde hen?:)

åå, men da gikk jo fødeslen din litt sakte så det er jo bra du fikk ks, og bra du hadde en fin opplevelse:) nei trenger da absolutt ikke være latskap,noen ganger det bare sånn at man ikke kan føde vaginalt av flere årsaker!:) jeg har flere venninner som har hatt både planlgt og hast ks, det er jo ikke alltid ting går som man hadde planlagt med en fødsel, å sånn er det bare:) jeg dømmer ingen, for jeg kan ikke kjenne på deres følelser ang. fødsel, så at at var veldig fornøyd med ks er jo supert:) jeg har ei venninne som lå i fødsel i 5 dager, og fikk beskjed om at hvis gutten ikke kom nå, måtte de ta ks, men da kom han da:p hehe
åå, kanksje han kan filme denne gangen da:) hihi, ikke langt unne hverandre på termin da:D jeg gikk jo 10 dager over sist, men det kommer jeg ikke til å gjøre nå, pga lite vann men kn jo hende vi føder samtidig;P
ja,jeg elsker den filmen, og vil gjrne da ha av nestemann og :D hihi.
morsomt dere har samme dag da:D hehe. hadde jo vært kult her og, men er jo 3 år i mellom de, og tror ikke eldste synes det er like kult som minste her heller nei :p
hehe stilig da, gode minner å se tilbake på synes jeg :D hihi. snakka jo med søstra mi på skype da jeg hadde fått epidural, så hu fikk se litt rier å sånn :p hahah. hu synes det var drit kult! å alle elsker den fødselfilmen, seeeelvom det vises litt mye men det kan jeg ikke bry meg om:p hahaha.
hvor skal du føde hen?:)

Ja, jeg er fornøyd :)
Håper han kan filme ja, men er jo ikke sikkert han vill eller får lov av legene, men er lov å håpe :)
Kanskje vi får veldig samtidig ja, blir spennende å se :) Gleder meg til OUL jeg, for å få en dato for termin. Nå er det jo sånn ca bare, selv om alt bare er ca beregninger fra OUL og, men den bestemmer alt uansett :P Om du skjønte hva jeg mente nå ;)
Er nok ikke like kult for den som er størst å måtte dele alt med lillebror/søster. En bursdag vill en jo ha for seg selv :)

Hadde du tid til det å under fødsel? jeg var helt utslått og sov bare etter jeg fikk epidural jeg :)
jeg skal føde på st.olav :) Du da?

Ja, jeg er fornøyd :)
Håper han kan filme ja, men er jo ikke sikkert han vill eller får lov av legene, men er lov å håpe :)
Kanskje vi får veldig samtidig ja, blir spennende å se :) Gleder meg til OUL jeg, for å få en dato for termin. Nå er det jo sånn ca bare, selv om alt bare er ca beregninger fra OUL og, men den bestemmer alt uansett :p Om du skjønte hva jeg mente nå ;)
Er nok ikke like kult for den som er størst å måtte dele alt med lillebror/søster. En bursdag vill en jo ha for seg selv :)

Hadde du tid til det å under fødsel? jeg var helt utslått og sov bare etter jeg fikk epidural jeg :)
jeg skal føde på st.olav :) Du da?

Hehe,ja skjønner hva du mener:) gleder meg til det jeg å! Fikk faktisk ul time i dag, 13/3 kl 13.30;D så det blir spennende:D
Hehe,ja etter jeg fikkepidural så,jeg lå fra 17-22 ca, uten harde rier:D var rimelig sliten etterpå jeg og,og de neste dagene:P hehe,kan fort hende for det:) spennende:) ja det spørs vel ksnskje litt,aner ikke Åssen det er jeg:/ hehe. Fått ul time du eller?:)

Hehe,ja skjønner hva du mener:) gleder meg til det jeg å! Fikk faktisk ul time i dag, 13/3 kl 13.30;D så det blir spennende:D
Hehe,ja etter jeg fikkepidural så,jeg lå fra 17-22 ca, uten harde rier:D var rimelig sliten etterpå jeg og,og de neste dagene:p hehe,kan fort hende for det:) spennende:) ja det spørs vel ksnskje litt,aner ikke Åssen det er jeg:/ hehe. Fått ul time du eller?:)

Spennende :)
Nei, jeg har ikke fått ultime enda. Skal til jm 26/2 så håper hun henviser meg da :) Jeg har ikke vært hos lege denne gangen. Kommer ikke inn til fastlegen min med det første, han har ca 1.5mnd ventetid så det orker jeg ikke vente på :P
Du glemte å svare på hvor du skal føde :P

Spennende :)
Nei, jeg har ikke fått ultime enda. Skal til jm 26/2 så håper hun henviser meg da :) Jeg har ikke vært hos lege denne gangen. Kommer ikke inn til fastlegen min med det første, han har ca 1.5mnd ventetid så det orker jeg ikke vente på :p
Du glemte å svare på hvor du skal føde :p

Åå da skjønner jeg:)håpe på det da:D hehe,litt av en ventetid da ja:p
Jeg går kun til legen min jeg da,hehe. Men det er jo det samme da:)
Åå,beklager:D skal føde på sykehuset innlandet hf(Kongsvinger) egl er det Ahussommer er nærmest,men dit vil jeg ikke:) hehe

Så lenge jeg ikke er syk å får komplikasjoner holder jeg med til jm :) Har samme jm som med guttungen :) Verdens beste :) Redd hun går av før vi får tredje da, så da må får jeg vell ny, men hun er super flink hun også, bare mye yngre ;) Å ja, vet ikke engang hvor det er jeg :P hihi.. Sov vist i geografitimene på skolen :P hihi..

Hehe,ja etter jeg fikkepidural så,jeg lå fra 17-22 ca, uten harde rier:D var rimelig sliten etterpå jeg og,og de neste dagene:p hehe,kan fort hende for det:) spennende:) ja det spørs vel ksnskje litt,aner ikke Åssen det er jeg:/ hehe. Fått ul time du eller?:)

Fikk brev om ul-time i dag :)
15/3 kl 12.30 så like etter deg :))

Back
Topp