åååh, herlig følelse!! <3

Mjh

August Baby <3<3
ååh, såå herlig! holdt på legge prinsen min på 2.5 år, og kjente noen rare bevegelser inni magen, ble nesten helt svett! :D jeg ble helt stille , holdt på magen og snudde meg mot lyset, og der så jeg å kjente å magen rørte på seg <3 ble helt varm jeg, det var herlig å enderlig få kjenne noe ordentlig! :D er 14+1 idag :)

måtte bare dele med dere, er så herlig å få kjenne noe! ha en fin kveld videre, dere søte og kommende 1 og fler- barns mødre :D

Så hærlig <3

ja det er hæææærlig. er akkurat like langt som deg, og har også kjent de helt sikkre sparkene i dag. FANTASTISK. :love017

Så herlig :)
Jeg og gleder meg til det blir min tur til å kjenne :) Da jeg slappet av på sofaen i dag, mens guttongen sov kvil så trodde jeg at jeg kjente noe, men så måtte jeg fise, så bare luft her :P hehe.. Jeg er SÅ oppblåst enda!! hihi :computer005

Aww :-) herlig!

Så flott :) Gleder meg veldig til jeg kjenner noe etterhvert å :D

Så gøy! :) Gleder meg til jeg begynner å kjenne noe.

ja det er kjempe herlig!:) måtte fortelle det til venninne mine og kjæresten i går:D er veldig koselig!:)

håper dere kjenner spark fra deres søte små snart også:D er nok ikke så lenge til vil jeg tro!:D

ha en fin dag, da rusler vi ut døra snart!:P

Så herlig :)
Jeg og gleder meg til det blir min tur til å kjenne :) Da jeg slappet av på sofaen i dag, mens guttongen sov kvil så trodde jeg at jeg kjente noe, men så måtte jeg fise, så bare luft her :p hehe.. Jeg er SÅ oppblåst enda!! hihi :computer005

hehehehe, kjenner meg igjen der, var det jeg trodde her og, når jeg kjente det første som jeg egentlig ikke helt registrerte:P men så tenkte jeg: jeg må da ikke på do, hva er dette for noe, leamus:P haha, men så kjhente jeg igjen og så magen rørte på seg:D er vel ikke lenge til du kjenner noe heller :D

hehehehe, kjenner meg igjen der, var det jeg trodde her og, når jeg kjente det første som jeg egentlig ikke helt registrerte:p men så tenkte jeg: jeg må da ikke på do, hva er dette for noe, leamus:p haha, men så kjhente jeg igjen og så magen rørte på seg:D er vel ikke lenge til du kjenner noe heller :D

Hehe. Er ikke lett å kjenne forskjell til å begynne med nei.. Men her er det bare luft. Må nok vente noen uker til, men jeg gleder meg masse :)

Hehe. Er ikke lett å kjenne forskjell til å begynne med nei.. Men her er det bare luft. Må nok vente noen uker til, men jeg gleder meg masse :)

hehe, nei er ikke det :P hvor langt er du på vei ?:) ja er jo det man llikosm går å venter på da, derfor den første tien liksom går litt sakte:P

hehe, nei er ikke det :p hvor langt er du på vei ?:) ja er jo det man llikosm går å venter på da, derfor den første tien liksom går litt sakte:p

Jeg er 12+4 iforhold til menstruasjon men iforhold til tidlig ul er jeg 13+3 jeg vet ikke hva som stemmer :P
Den første tiden går kjempe sakte ja, bare venter å venter på å få kjenne liv :)
Er glad jeg har doppler så jeg kan høre hjertelyden når jeg vill <3 :)

Så gøy du har kjent lille bebissen i magen<3<3<3

Back
Topp