åååe.. må jeg vente sååå lenge da gitt?

French Design

Flørter med forumet
Er akkurat i gang med prøving, er første pp dette her.. og jeg er såå spent altså! må jeg virkelig vente heeeelt til neste helg med å teste? Ingen mulighet for å kunne teste nå? Er det null sjanse for å få rett svar nå..? [:)]
 
Hei hei.. hvor i syklusen er du? er det lenge til IKM?
 
IKM 6. april.. neste fredag, blir det ikke det da? 8 dager til.. er det muulig å få rett svar? Sist testet jeg positivt dagen før IKM.
 
jeg ville i alle fall ha ventet til 3 dager før IKM.. Om ikke endalenger.. Kjipt å vente, men dersom du tester nå, kommer du nok ikke til å få positivt, om du er gravid..
 
Jeg og skal teste neste fredag. Leeeeeeeeeeenge til[:D] Utålmodig!!!!
 
åå ja sant det er lenge?? Jeg har mast på gubben i et halvt år nå på at snuppa treng småsøsken, og endelig er han enig [:D] Fredag kan bare ikke komme fort nok!!! [:)]
 
Får håpe vi begge tester positivt[:)] Det hadde vært noe.. Selv så har jeg nettopp gjennomgått prøverør nå. Så langfredagen er det to uker siden innsettinga[:D] Blir testen positiv så kan fredagen bli så lang den bare kan[:D] Lykke til med deg og din test[;)]
 
ORIGINAL: *madammen*

*krysser for begge 2*
 
[:D] Sorry at eg "ler litt", eg kjenner meg igjen. Dei aller beste testane gjev ikkje utslag før max 1 - 2 dagar før IKM. Aller best resultat få du visst du testar etter forventa IKM. Håpar virkeleg at de er gravide.. [:D] Eg unnar alle dette.

.. Og du: Smør deg med tolmodighet.. 1 pp kan i verste fall vere begynnelsen på mange års prøving... [&:] Men blir du endeleg gravid er det vert det [:D][;)][:)]
 
Back
Topp