ååå

bebi

Elsker forumet
nå begynner jeg å bli lei altså..hehe,huff..blir sååå misunnelig på alle som har fått[:)]føles som det aldri blir min tur..har termin på til tirsdag...men ho må gjerne komme nå,har såå vondt i ryggen og beina..stikker i underlivet og verker nederst i magen...puh,men skal egentlig ikke klage da,for har hatt et bra svangerskap.siste uka det har vært tungt og leit..
i går var ho kjemperolig inne i magen,ho lea seg ikke i det hele tatt nesten.kjente ho heldigvis på kvelden da littegrann.kjenner ho mer i dag[:)]har og vært på do 3netter på rad med løs mage så kan jo hende det driver å godgjør seg[:)]
sorry ble klagete og langt detta,men godt å få det ut[:)]

Jeg er og veldig lei nå, mest av at ryggen og bekkenet verker.. Det hemmer meg sånn, orker jo nesten ingenting. Nå har jeg vaska leiligheten, og tror ikke jeg klarer å gå i butikken en gang...!!

Kan ikke bare gullet komme snart..

ja vi får håpe vi ikke må gå lenge over..vi får være aktive og styre på så får vi se[;)]

Håper virkelig dere slipper overtid! Det er ikke noe kjekt i det hele tatt.
Hvis jeg hadde født på termin ville jeg sluppet mange av de plager jeg nå har. Kan for eksempel nesten ikke gå lenger. Har fått krykker for å kunne bevege meg rundt i leiligheten (er en nerve som er i klem fra nedre del av ryggen og helt ned til foten...). Ousj! [:'(] 

HÅPER BABYENE VÅRES KOMMER SNART!!!

HEI BEBI!!!!
Ja nå syns jeg du kan gi meg noe å sladre om! [;)][;)]
Skjønner godt at du begynner å bli lei! Jeg heier på deg og håper du snart er i gang!
Lykke til! [:)][:)][:)]

Jeg hadde skikkelig løs mage de siste 3-4 dagene før jeg fødte. Krysser fingrene

Jeg også har stort sett hatt et fint svangerskap uten noe særlig plager. Men den siste tiden virker uutholdelig. Verker overalt, orker ingenting, vil bare at baby skal komme ut. Men må si jeg er glad for at jeg ikke føder lenge før tiden, da er det mindre sjangs for en vanskelig start.

Lykke til alle dere som ikke har født, sender dere litt fødestøv:

(Lykke til videre dere som har født også [;)])

Back
Topp