ååååå så kaldt

VilSåGjerne

Forumet er livet
sotte ute i solen i dgan,i mange timer,men eto små pauser[:D] måtte inn for å se home and away og den andre pausen var på butikken. ellers ahr eg sotte ute under teppe mitt med denne røyke boken helt til no, for no gikk dolen ned her..... så då løp eg inn.
 
samboer kom hjem no,han hadde slitt litt på jobb i dag men han har klart det[:D]han har ikke røykt i dag,så han e jo så flink. men han såg no at naboen gikk ut for å røykte; han mente at hun måtte gå inn å røyke for vi to skulle jo slutte trodde eg skulle dø av latter. så eg måtte jo sende hun en melding om at vi skulle slutte og at samboer mente at hun måtte gå inn å røyke når vi var ute[:D] naboen satt i telefonen på  terassen sin og plutselig flirte hun så hele bygden hørte henne[:D][:D][:D]hun sa at det var HÆRLIG med røyk, samboer sa;pass deg ellers kommer eg å tar deg[:D][:D][:D][:D]
 
hahahahahhaha[:D][:D][:D][:D]
 
nei, no skal eg gå å lage mat til min kjære, spagettigryte blir det i dag[:D]
 
 
 
Blir reine røykeforumet dette no[:)][&:]
 
 Så flinke dere er !!!!
 
 
 
Kult at dere fikk med dere reaksjonen fra nabo'n
 
Gruer meg til jeg (nok en gang) skal slutte å røyke, ihvertfall nå når det snart er vår og sommer. MEN skal være totalt røykfri under neste egguthenting og innsetting! Alt for å få ypperste kvalitet på varene!!!!
 
Men heier på deg og din kjære, dere gjør en kjempejobb! Det er jammen ikke lett!!!!
 
 
 
 
 
Så fint da VilSåGjerne, med støtte fra din bedre halvdel, kult at du ringte naboen foresten.

Hm....ellers er jeg nok litt forundra at det er eller var så mange røykere her inne, trodde at alle som brukte masse penger på prøverør hadde stumpet røyken jeg, pga at det er dårligere statistikk for de som røyker. Men det holder tydeligvis ikke at det kosster penger for å kutte ut røyken før første forsøk, trodde heller ikke at dere fikk ta IVF/ICSI jeg da dersom man røyker. Men jeg hvet jo ikke så mye om dette for jeg slapp dette problemet selv.
 
Eg forstår heller ikkje koffor eg ikkje har slutta enda...[8D] Eg burde jo væra maks motivert, så eg bør nok prøva å slutta snart. Er egentlig ganske overraska over at eg ikkje blei spurt om eg røykte.. 
 
Så flink du er, dette klarer du. Er jeg helt sikker på.
Heier på deg. [:)]
 
ORIGINAL: twinanne

Så fint da VilSåGjerne, med støtte fra din bedre halvdel, kult at du ringte naboen foresten.

Hm....ellers er jeg nok litt forundra at det er eller var så mange røykere her inne, trodde at alle som brukte masse penger på prøverør hadde stumpet røyken jeg, pga at det er dårligere statistikk for de som røyker. Men det holder tydeligvis ikke at det kosster penger for å kutte ut røyken før første forsøk, trodde heller ikke at dere fikk ta IVF/ICSI jeg da dersom man røyker. Men jeg hvet jo ikke så mye om dette for jeg slapp dette problemet selv.

 
på hausken har de ikke spurt med om røyking i d hele tatt,så det er rart at noen klinikker nekter røyking og noen nevner ingenting.
 
men den statestikken du snakker om,er det noe som ligger på nette?????
 
 
har snart lest halve boken[:D]
 
 
 
ORIGINAL: twinanne

Så fint da VilSåGjerne, med støtte fra din bedre halvdel, kult at du ringte naboen foresten.

Hm....ellers er jeg nok litt forundra at det er eller var så mange røykere her inne, trodde at alle som brukte masse penger på prøverør hadde stumpet røyken jeg, pga at det er dårligere statistikk for de som røyker. Men det holder tydeligvis ikke at det kosster penger for å kutte ut røyken før første forsøk, trodde heller ikke at dere fikk ta IVF/ICSI jeg da dersom man røyker. Men jeg hvet jo ikke så mye om dette for jeg slapp dette problemet selv.

 
Har alltid vært røykfri som ruger (bortsett fra innsett nr. 6, for da fikk jeg beskjed om at det var så liten sjans ... pga. dårlig kvalitet) , men når testene viser bare 1 strek så er jeg dum nok til å begynne igjen for jeg er så dum som trøster meg selv med røyken.... [:-] 
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

Så fint da VilSåGjerne, med støtte fra din bedre halvdel, kult at du ringte naboen foresten.

Hm....ellers er jeg nok litt forundra at det er eller var så mange røykere her inne, trodde at alle som brukte masse penger på prøverør hadde stumpet røyken jeg, pga at det er dårligere statistikk for de som røyker. Men det holder tydeligvis ikke at det kosster penger for å kutte ut røyken før første forsøk, trodde heller ikke at dere fikk ta IVF/ICSI jeg da dersom man røyker. Men jeg hvet jo ikke så mye om dette for jeg slapp dette problemet selv.


på hausken har de ikke spurt med om røyking i d hele tatt,så det er rart at noen klinikker nekter røyking og noen nevner ingenting.

men den statestikken du snakker om,er det noe som ligger på nette?????


har snart lest halve boken[:D]



 
Jeg har ingen statistikk å henvise til, har bare hørt det litt i løse luften, og det var jo ikke så nøye med meg ettersom jeg ikke røyker men fikk det i forbifarta at dette har hvist at man har dårligere sjans, hvor mye er vanskelig å si. Det var ikke i Porsgrunn men på kvinneklinikken jeg var først jeg hørte det. I porsgrunn ble jeg bare spurt og da var det jo greit, ettersom de ikke trenget å be meg om å slutte å røyke.
 
Men jeg har hørt fra amerikanerene at der er de veldig tøffe mot de som røyker, en kom grinendes på nett og fortalte det hun fikk beksjed om. Hun hadde røykt i mange år, og hadde dårlig respons på sprøytene slik at hennes IVF ble avlyst, da fikk hun høre at røyk kan gjøre mye skade på eggproduksjonen, og det kan nok være grunnen til at hun ikke har blitt gravid på egenhånd også fikk hun beskjed om. Men dette må vi ta med en smule salt for jeg hvet ikke hvor stor dekkning hennes lege har for å være så tøff mot pasientene sine., og hvor mye som ligger i denne sjansen for å få dårliger eggkvalitet
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

Så fint da VilSåGjerne, med støtte fra din bedre halvdel, kult at du ringte naboen foresten.

Hm....ellers er jeg nok litt forundra at det er eller var så mange røykere her inne, trodde at alle som brukte masse penger på prøverør hadde stumpet røyken jeg, pga at det er dårligere statistikk for de som røyker. Men det holder tydeligvis ikke at det kosster penger for å kutte ut røyken før første forsøk, trodde heller ikke at dere fikk ta IVF/ICSI jeg da dersom man røyker. Men jeg hvet jo ikke så mye om dette for jeg slapp dette problemet selv.


på hausken har de ikke spurt med om røyking i d hele tatt,så det er rart at noen klinikker nekter røyking og noen nevner ingenting.

men den statestikken du snakker om,er det noe som ligger på nette?????


har snart lest halve boken[:D]




Jeg har ingen statistikk å henvise til, har bare hørt det litt i løse luften, og det var jo ikke så nøye med meg ettersom jeg ikke røyker men fikk det i forbifarta at dette har hvist at man har dårligere sjans, hvor mye er vanskelig å si. Det var ikke i Porsgrunn men på kvinneklinikken jeg var først jeg hørte det. I porsgrunn ble jeg bare spurt og da var det jo greit, ettersom de ikke trenget å be meg om å slutte å røyke.

Men jeg har hørt fra amerikanerene at der er de veldig tøffe mot de som røyker, en kom grinendes på nett og fortalte det hun fikk beksjed om. Hun hadde røykt i mange år, og hadde dårlig respons på sprøytene slik at hennes IVF ble avlyst, da fikk hun høre at røyk kan gjøre mye skade på eggproduksjonen, og det kan nok være grunnen til at hun ikke har blitt gravid på egenhånd også fikk hun beskjed om. Men dette må vi ta med en smule salt for jeg hvet ikke hvor stor dekkning hennes lege har for å være så tøff mot pasientene sine., og hvor mye som ligger i denne sjansen for å få dårliger eggkvalitet

 
 
oy.........dæven[&:]
 
DET ER GRETT,EG SKAL IKKE BEGYNNE Å RØYKE IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
boken e snart ferdig og eg har ennå ikke røykt,og etter dette her skal eg værtfall ikke gjøre det[&:]
 
Back
Topp