F Fleur Gift med forumet 31 Des 2009 #22 Jeg har blå, pappaen har brungrønne. Gutten vår har blå, blir spennende å se hva lillesøster i magen får [:)][:)]
Jeg har blå, pappaen har brungrønne. Gutten vår har blå, blir spennende å se hva lillesøster i magen får [:)][:)]
M Mesaana Forumet er livet 31 Des 2009 #23 Mor: Grå/blå Far: grønne Småen: Ser ut som grå, men ser nå at det har kommet noen grønne flekker. Han er 4 år.[:)]
Mor: Grå/blå Far: grønne Småen: Ser ut som grå, men ser nå at det har kommet noen grønne flekker. Han er 4 år.[:)]
L *Labambie Forumet er livet 31 Des 2009 #24 Jeg: mørke grønne Sambo: lyse blå Snuppa: ett lyseblått og ett lysegrønt..
RedElf Elsker forumet 31 Des 2009 #25 Min mor har brune. Far har blå. Jeg har grønne. Mannen min har grønne. Jeg har grønne. Sønnen har grønne. [:)]
Min mor har brune. Far har blå. Jeg har grønne. Mannen min har grønne. Jeg har grønne. Sønnen har grønne. [:)]
V Vibeke :) Forumet er livet VIP 31 Des 2009 #26 Jeg har blå Pappa har blå-grønne (tror jeg... Flytta fra hverandre for 2år siden og det ser ut som om jeg har glemt...) Gullet har blå
Jeg har blå Pappa har blå-grønne (tror jeg... Flytta fra hverandre for 2år siden og det ser ut som om jeg har glemt...) Gullet har blå
Amamma Forumet er livet 31 Des 2009 #27 Jeg har blå/grå, pappan har brune. Minsta har brune. Mine to eldste har fått faren sin farge, Grønne[:)]
Jeg har blå/grå, pappan har brune. Minsta har brune. Mine to eldste har fått faren sin farge, Grønne[:)]
MammaMilla88 Forelsket i forumet 1 Jan 2010 #30 Jeg mørkbrune Pappa`n blå Lille gutt brune Vesla blå [:D]
Snoflak Elsker forumet 1 Jan 2010 #32 Jeg har grønn/brune øyne (kommer ann på lyset). Og hennes far har mørkeblå. Mie har fått lyseblå aktig farge :D
Jeg har grønn/brune øyne (kommer ann på lyset). Og hennes far har mørkeblå. Mie har fått lyseblå aktig farge :D
*bølla* Gift med forumet 1 Jan 2010 #34 Far grågrønne, mor brune - sønn grå Far grågrønne, mor brune - datter brune Far brune, mor brune - sønn brune Far brune, mor brune - datter blå
Far grågrønne, mor brune - sønn grå Far grågrønne, mor brune - datter brune Far brune, mor brune - sønn brune Far brune, mor brune - datter blå
S Stibli Forumet er livet 1 Jan 2010 #36 Jeg har blå, pappa'n har knall blå, og guttungen har blå [:)]