Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende! For både jeg og far har bruneOi, spennende! Fine øyne da
Jeg tipper blå/grønne jeg! Spennende
Hvilken farge har du?Begge mine har blå øyne. De er arvet av far.
Veldig spennende va det blir .
Jeg har noe blå /grønn tru jeg.Hvilken farge har du?
Mine er blå, samboers også. Eldste sine er lys brune. Samboer og jeg har blå øyne, far til eldste har brune. Mine er mer grå da enn blå, så er spent på hva mini ender opp med! Foreløpig er de blå. Husker eldste sine var veldig veldig mørk blå tidlig!
Brune tror jegVeldig spent på hvilken øyenfarge lillegutt får. Han er 7,5 mnd nå, og de er fortsatt ganske blå, litt grønne i noe type lys, med bittelitt brunt i seg. For moro skyld - hvilken farge tror dere det blir?
Ser brune utVeldig spent på hvilken øyenfarge lillegutt får. Han er 7,5 mnd nå, og de er fortsatt ganske blå, litt grønne i noe type lys, med bittelitt brunt i seg. For moro skyld - hvilken farge tror dere det blir?
Vanskelig å seSpennende tråd og følge! Min er bare 3 mnd , men se hans mørke øyne da! Blir brune disse eller?
Samboer har blå, og jeg brun/grønn
Håper det! Synes de er skikkelig fine, og håper han beholder den fargenTipper samme farge som de er . Nydelig øyne![]()
Grå med sentral heterokromi.Bare for moroskyld oppdaterer jeg igjen med øyenfargen hansHan er nå straks 19 mnd. Synes fargen er helt nydelig!
Vis vedlegget 456832
Er det ikke det som kalles Hazel eyes?Grå med sentral heterokromi.
Grå.Er det ikke det som kalles Hazel eyes?
Og hva vil være riktig øyenfarge i passet?De er jo hverken brune, grønne eller blå/grå
Det ser veldig hazel ut på siste bildet ditt, og det blir nok fort «flerfarget» de går for i passetEr det ikke det som kalles Hazel eyes?
Og hva vil være riktig øyenfarge i passet?De er jo hverken brune, grønne eller blå/grå
NeiDet ser veldig hazel ut på siste bildet ditt, og det blir nok fort «flerfarget» de går for i passetBestevenninnen min har veldig like.