Øyenfarge

Jeg har grønnblå, han har gulbrune :p vi får se hva jentene får. Jeg håper hvertfall en av dem får brune <3 det er mye brune øyne på begges side.

Begge våre barn fra før har blå (fra tidligere)

Jeg har blå og barnefar har brune, så blir nokk brune her[emoji1316] men mor og far til barnefar er begge lyse med blå øyne der foreldre til far er mørke igjen, så litt av en kombo så er spent å se hva det blir![emoji4]

Jeg har blå og han brune, så tipper brune :)

Her er det blå, blå og blå flere generasjoner bakover på begge sider... Så jeg tipper blå :p

Jeg har blå og barnefar har brune, så blir nokk brune her[emoji1316] men mor og far til barnefar er begge lyse med blå øyne der foreldre til far er mørke igjen, så litt av en kombo så er spent å se hva det blir![emoji4]
Jeg har blå og han brune, så tipper brune :)
Kan gå begge veier det :) min mor har mørkebrune far knallblå. Broren min har knallblå og jeg en grønn/gul merkelig mix :P

Kan gå begge veier det :) min mor har mørkebrune far knallblå. Broren min har knallblå og jeg en grønn/gul merkelig mix :P

For en litt enklere forståelse av inlegget så : oldefar og oldemor er begge brunøyde som fikk en lys sønn, der sønn igjen fikk en mørk gutt med ei lys barnemor (som nå blir barnefar) synes det er en merkelig kombo men går faktisk an[emoji39] så her er det virkelig 50/50 vill jeg tro[emoji23]

For en litt enklere forståelse av inlegget så : oldefar og oldemor er begge brunøyde som fikk en lys sønn, der sønn igjen fikk en mørk gutt med ei lys barnemor (som nå blir barnefar) synes det er en merkelig kombo men går faktisk an[emoji39] så her er det virkelig 50/50 vill jeg tro[emoji23]
Hehe! Artig hvor uforutsigbart det kan være :) er veldig spent på frøkna her, for vi er virkelig en miksa familie både ang øyenfarge, hårfarge og hud :)

Jeg har grønne og pappan har brune, men han har et brunt og blått gen i sitt arvemateriale, mens jeg har to blå/grønne. Så blir spennende å se!

Har selv mørkt hår og brune øyne, far har rødt hår og grønne øyne. Spennende hva resultatet på baby blir :D

Back
Topp