Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har begge brune øyne og mørkt hår, så blir overrasket om mini er lys
Jeg har blå og barnefar har brune, så blir nokk brune her[emoji1316] men mor og far til barnefar er begge lyse med blå øyne der foreldre til far er mørke igjen, så litt av en kombo så er spent å se hva det blir![emoji4]
Kan gå begge veier det min mor har mørkebrune far knallblå. Broren min har knallblå og jeg en grønn/gul merkelig mixJeg har blå og han brune, så tipper brune
Kan gå begge veier det min mor har mørkebrune far knallblå. Broren min har knallblå og jeg en grønn/gul merkelig mix
Hehe! Artig hvor uforutsigbart det kan være er veldig spent på frøkna her, for vi er virkelig en miksa familie både ang øyenfarge, hårfarge og hudFor en litt enklere forståelse av inlegget så : oldefar og oldemor er begge brunøyde som fikk en lys sønn, der sønn igjen fikk en mørk gutt med ei lys barnemor (som nå blir barnefar) synes det er en merkelig kombo men går faktisk an[emoji39] så her er det virkelig 50/50 vill jeg tro[emoji23]