Øyenfarge :)

Jeg har lyse lyse blå øyne og pappa'n har brune. Hun eldste datteren vår fikk grønne, sønnen vår fikk et blått og et grønt, og hun minste fikk blå. Nå venter jeg barn med ny mann og han har også brune. Blir spennende å se utfallet her. Han håpet den arvet mine øyne. Så vi får se om bestillingen går igjennom ;)
 
Her blir det nok blå øyne [emoji5] både jeg og samboer har blå. Datteren vi har fikk blå [emoji1303]
 
Vi har blå begge to. Det er ikke så mye spenning knytta til hvordan barna våre kommer til å se ut egentlig, for vi var ganske like som barn. Kritthvitt hår, blå øyne :)
 
Jeg har grønne. Pappaen har blå. Guttene har blå mens jentungen grønne :D
 
Jeg har klarblå øyne og pappan har grønn-blå. Datteren vår har blå med litt grønnskjær :)
 
Jeg har blå, han har grønnbrune :) 2-åringen har knallblå
 
Eg har blåe øyne og typen har blåe med litt grønt i. I min familie er det også noen som har brune øyne. Så blir spennende å se :happy:
 
Jeg har klarblå mens sambo og datteren vår har blå med litt grønt i :)
 
Begge blå, men veldig forskjellige nyanser [emoji4]
Mine er isblå, mens hans er mørke og litt grålige [emoji173]
 
Eksen min har grønne, og jeg brune.
Vi har 4 med brune øyne og en med blå/gule øyne... :)
 
Jeg har blå, og samboer har grønne :)
 
Det blir veldig spennende! Sønnen min har grønne øyne! Eg har brune og biologisk «far» har blå. Samboeren min har jo et barn fra før av og hun har blondt hår og blå øyner. Moren der har svart hår og mørke brune øyne! Samboeren min har mørk blondt hår og blå øyne. Så spennende å se hva vårt barn vil få! Det kan være alt ifra blondt til mørkt hår og fra blå/grønn/brune øyne ❤️
 
Back
Topp