Øyelege!

majea

Glad i forumet
Igår var vi hos øyelegen med Ferdinand og nå må han ha lapp på det ene øyet sitt hver dag, 2 timer per dag[:(] Ikke veldig populært....Gikk bedre idag enn igår men...så vi håper det fortsetter sånn...
Skal tilbake 18.desember og da må vi dryppe øynene hans med noe som svir veldig og han kommer til å se dårlig i 4-5 timer etterpå[:(] Gruer meg til det...

Stakkar! Men det går nok bedre når han venner seg til det skal du se [:)] 
Ikke noe gøy å gå og grue seg sånn....
Skal lappen hjelpe han og fokusere bedre med det ene øyet? (er litt blank på området [8|])

uffa..dakal lille gutten din!!!
kan ikke være noe lett for deg...
men vet du.....Det ordner seg!!!
Stor klem fra meg

huffa lille vennen....
Godt dere endelig får hjelp og blir tatt seriøst[:)] Håper han ikke trenger så mye behandling før det blir bra. Han er jo sååå søt da!!

Kan skjønne at det ikke er så populært med lapp over ene øyet da han ikke er vant til det...men bra at det gikk bedre i dag da! Håper det fortsetter sånn! Ikke rart du gruer deg til den 18. da, ikke noe godt å se babyen sin ha det vondt og vite at han ikke ser skikkelig på mange timer. Men blir vel godt å få det overstått også...nå kan det vel bare gå en vei? Oppover!? [:)]

Stakkar! Håper det retter seg fort!!!![:)]

ORIGINAL: Smiley80

Stakkar! Men det går nok bedre når han venner seg til det skal du se [:)] 
Ikke noe gøy å gå og grue seg sånn....
Skal lappen hjelpe han og fokusere bedre med det ene øyet? (er litt blank på området [8|])

skal visst få han til å bruke høyre øye mer ja[;)]og for å sjekke om han tar høyre øye litt mer til siden enn bare til midten...Mulig han har en liten lammelse på en nerve, og da vil det aldri bli bra! (kan komme av at han ble tatt med vakum...[&:]) Men en som skjeler vil alltid skjele, og en operasjon er kun kosmetisk!! Så det får vi evt ta når han blir eldre!![;)] 

Nei, jeg kan godt skjønne at det ikke var så populært! [&:]
Bra det gikk bedre i dag.. og i morgen går det vel kanskje enda litt bedre....
Uff, skjønner godt at du gruer deg til den 18. Er ikke godt å se at barna har det vondt... [:(]
Lykke til![:)]

Tapre lille sjørøveren..

*klem*

uff stakkars liten ja!!
kanskje greit å ta det nå enn når han begynner i barnehage!!
Har selv hatt sånn lapp når jeg var liten var ikke gøy, var nok litt eldre da[:)]
har også fått dråper som gjør at jeg ser dårlig en stund men går fort over, blir bare litt uklart og tåkete en liten stund!!
Bra dere har fått hjelp å håper på at det bare er en liten feil som retter seg fort[:)]
lykke til med sjørøveren[;)]

Stakkars liten! Skjønner det ikke er noe gøy for dere dette! Samtidig er det sikkert viktig å ha gjort det, og greit å ha det unna før bhg. Lykke til!!! Klem fra oss

Håper det hjelper og at lille Sabeltann godtar lappen sin uten for store protester!
Lykke til med dråpene. Enda godt det bare er for noe få timer.

Staaaakar liten! Men det går nok bedre etter hvert [;)]

Back
Topp