Bkno9195010
Blir kjent med forumet
Babyen min er 3 uker og jeg syns han har veldig lite øyekontakt med meg. Er dette normalt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min hadde ikke noe særlig blikkontakt rundt tre uker, men mye skjedde da hun ble fire uker. Hun ble født tre uker før termin, når kom din i forhold til termin? Er store individuelle forskjeller vet jeg uten at det er unormalt.Babyen min er 3 uker og jeg syns han har veldig lite øyekontakt med meg. Er dette normalt ?
Min kom også 3 uker før terminMin hadde ikke noe særlig blikkontakt rundt tre uker, men mye skjedde da hun ble fire uker. Hun ble født tre uker før termin, når kom din i forhold til termin? Er store individuelle forskjeller vet jeg uten at det er unormalt.
Min er fem uker og to dager i dag og blir bare mer og mer sosial. Men var mest bare soving da hun var tre uker.Min kom også 3 uker før termin![]()

Lillebror er født 5 dager etter termin, og fødsel startet av seg selv. Han hadde våkenperioder omtrent helt fra starten, og hadde blikkontakt med meg allerede fra da av. Da vi kom hjem fra sykehuset, og han var tre dager, satt han i flere minutter og bare titta rundt i stua, og titta på meg når jeg snakka til han.