Øyekatarr

Catski

Forumet er livet
Har behandlet min Filip for øyekatarr siden fredag nå, og synes ikke han blitt så god som jeg har håpet på. Greit at han er blitt mye bedre, og om morgenene har han ikke så mye baktriell "guffe" rundt øynene. Senest i dag synes jeg hele tiden det produserers slikt gul baktrielt "slim" fra øyenkroken. Burde det ikke ha blitt litt bedre til nå. Har gitt han hver 2 time, og brukt øyensalve om natten. Noen som vet?

Hva gir du han da?? Kloramfenikol? Det har iallfall funket ganske kjapt på mine, etter 2 dager har det vært noenlunde fint[;)]

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

Hva gir du han da?? Kloramfenikol? Det har iallfall funket ganske kjapt på mine, etter 2 dager har det vært noenlunde fint[;)]

Ja det er den jeg bruker, i både dråper og salve. Synes bare det ennå blir produsert så mye gult baktriell "slim" i øyenkroken hans. Nesten så jeg må tørke det bort hvert 10 min, for da er det en ganske stor klump i hver øyenkrok.

tok noen dager før joakim ble bra, men vi brukte bare slik salve som man drøppa på øya

ORIGINAL: Catski og Filip

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

Ja det er den jeg bruker, i både dråper og salve. Synes bare det ennå blir produsert så mye gult baktriell "slim" i øyenkroken hans. Nesten så jeg må tørke det bort hvert 10 min, for da er det en ganske stor klump i hver øyenkrok.
Huff, det er så fælt, særlig morgenene når de IKKE får opp øynene[:o][:'(]

Back
Topp