Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 234765 Noen som vet? Er dette øyekatarr? Eller? Hvordan behandler man dette?
Sånn rett fra puppen? Eller kan jeg dryppe fra pumpeflaske fra i går kveld? Det var litt vanskelig å sikte med puppen!Ser ut som det ja. Drypp og rens med morsmelk i øyet, det pleier å være veldig effektivt.

Og takk for tips!Ser ut som det ja. Drypp og rens med morsmelk i øyet, det pleier å være veldig effektivt.
Sånn rett fra puppen? Eller kan jeg dryppe fra pumpeflaske fra i går kveld? Det var litt vanskelig å sikte med puppen!![]()
Det er en slags øyekatarr, noen blir født med det. Min største hadde det sånn. Fikk bare beskjed om å vaske med en myk klut og lunken vann noen ganger om dagen. Myke det opp, ikke gni, men vaske over fra nesen og ut mot sidene. Ble borte etter ca 1 ukes tid. Og så er det noen som tipser om morsmelk, dryppe med dette. Tror jeg gjorde dette noen ganger ogsåVis vedlegget 234765 Noen som vet? Er dette øyekatarr? Eller? Hvordan behandler man dette?