Øyekatarr..

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Da har snuppa blitt forkjølet med feber og øyekatarr:-/ Holder det at jeg vasker lyet fra ytterst til innerst med fuktig ren klut + Morsmelk som dråper? :)
 
Stakkar lille:(
Håper det ikke er langvarig.

Jeg har hørt at en dråpe morsmelk i øyet er vidundermedisin, men jeg har ingen erfaring med dette selv.

God bedring til Frida❤️
 
Huff stakkars....d er jo så ubehagelig å....:-/ vann og klut funker d, eller saltvann til øye å skylle kanskje? For å få unna litt av d...m morsmelk er vel redningen for omtrent alt er d ikke d?:)
 
Nå har vi dryppet begge øynene med morsmelk hver gang noe puss har vist seg (har vasket vekk pusset først med klut og vann) Så nå håper jeg inderlig at det går over.. Får liksom så vondt av nesesprayen som også er i full sving:-/ **Bli frisk**
 
Uff, stakkars! Snuppa har ikke hatt det, men en av guttene hadde det som baby. Da brukte jeg både morsmelk og øyebadevann. Det gjorde susen, etter 2-3 dager var det borte.

Snuppa her har fått nesespray et par ganger pga tett nese, jeg tenker det de bedre å gi dem det når de er helt tette enn at de skal slite med å spise og sove..

Håper hun blir fort bra igjen, masse god bedring!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Uff, stakkars! Snuppa har ikke hatt det, men en av guttene hadde det som baby. Da brukte jeg både morsmelk og øyebadevann. Det gjorde susen, etter 2-3 dager var det borte.

Snuppa her har fått nesespray et par ganger pga tett nese, jeg tenker det de bedre å gi dem det når de er helt tette enn at de skal slite med å spise og sove..

Håper hun blir fort bra igjen, masse god bedring!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takk:) Hun er helt potte tett, og får ikke puste når hun ligger:-/ Da kjører jeg på med sånn baby nesespray:)
 
Takk:) Hun er helt potte tett, og får ikke puste når hun ligger:-/ Da kjører jeg på med sånn baby nesespray:)


Det kan være lurt å bygge opp sengen også om du ikke har gjort det. Jeg la noen store ordbøker under beina på sengen ved hode enden.

Og så bruke saltvannspray mye på dagtid, det hjelper litt å løse opp det tette...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi samsover:p
 
Vi måtte til legen å få salve mot øyekatar! Ble ikke bedre, selv med vask og morsmelken. Siden det er ekstremt smittsomt så var det greit å bli fort kvitt det så ikke storebror fikk det, og tok det med seg i barnehagen ;)
 
Vi måtte til legen å få salve mot øyekatar! Ble ikke bedre, selv med vask og morsmelken. Siden det er ekstremt smittsomt så var det greit å bli fort kvitt det så ikke storebror fikk det, og tok det med seg i barnehagen ;)
Har fått e-resept av legen, så nå skal vi straks ut å handle dråper og krem!
 
Back
Topp