Øyefarge

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Har babyene deres skiftet farge på øynene?

Når skjer det hvis det skjer? Noen som har peiling? [:)]

Det lurer jeg og litt på... Jeg har lyst hår og blå øyne, samboer har brunt hår og brune øyne, så jeg var skråsikker på at mini ville arve hans gener på øyne/hår.. Men hun har fremdeles knallblå øyne! Og litt mørkt hår..ser ikke ut til at det vil forandre seg heller...

Her blir jeg overrasket hvis mini snuppa får noe annet enn blå øyne.
Det er kunn 2 stykker i familien til samboeren som IKKE har blå øyne og de er grønnøyd.
Mens i min familie har det ennå ikke t.d.d dukket opp noen som IKKE er blåøyd.
Har ikke engang noen inngifte som har annet enn blå/grønne øyne.

jeg har hørt at fargen kan forandre seg inntil de fyller 1 år. Her er de like blå som den dagen hun ble født, og håper at det ikke forandrer seg [:)]

Hun ble født med veeeeldig mørke blå øyne som har blitt litt lysere, tror nok de holder seg sånn.

Har en veninne med en litt eldre gutt som vi ser kommer til å få brune. Blir liksom litt brunere for hver gang jeg ser han. [:D]

Var født med skikkelig mørke blå øyne. Nå er de litt lysere med enkelte brune partier. Tror nok ikke han blir blåøyd, særlig ettersom pappan har mørke brune.

Er veldig spent på hvordan farge snuppa her får. De har helt siden fødselen hatt en ubestemmelig farge. De er veldig mørke, kanskje blå/grå og nå har det begynt å bli litt brune flekker der, så kanskje hun får brune øyne. Hadde ikke gjort noe det[:D]
Pappan har brune og jeg har grønne øyne.

Har 2 jenter som har blå øyne. Men Robin har brune øyne [:D] eg har blå, og faren brune

Hun har forandret farge fra mørkeblå til mørkegrønne med litt brunt i. Enten forblir de sånn eller så tror jeg hun kommer til å få brune etterhvert. Far veksler på mørkegrønn/brun mens jeg har mørke brune. De kan forandre fargen op øynene helt til de er opptil ett år har i allefall jeg blitt fortalt.

[:D]

Når de er rundt 1år, er øyenfargen så gått som bestemt[:D]

her har mini fortsatt sine knallblå nydelige øyne og tror nok hun kommer til å beholde de også. jeg har blå øyne og sambo har blå/grønne...

kan ikke stemme at øyefargen er helt bestemt når de er 1 år for alle. jeg har en yngre bror som i alle år har veksla mellom blå, grønne og brune[8D]
nå de siste par årene har han hatt ett blågrå øye og ett brunt et med litt grønt i[8D] FREAK!!

Hehe... Men i følge de fleste så er det altså rundt ett år da [:D] Her er øynene fortsatt herlig og blå, slik som pappaen sine. Mine er grønnbrune, så jeg blir ikke lei meg om hun arver hans øyefarge [;)]

Her har han fortsatt blå øyne. I min familie er det INGEN som har annet enn blå øyne, mens pappaen har brun/grønne øyne. "Faren" for at han ikke kommer til å ha blå øyne når fargen er satt, er stor... Da bryter han jo hele den blå rekka i min familie. Hehe!! [8D]

snuppa har ennå mørkeblå. jeg har mørkebrune og sambo har blå.

her er de fortsatt blå, men ganske mye lysere blå enn de var[:)] faren har blå øyne, mens jeg har mer sånn ubestemmelig blå/grå/grønne hehe tror nok kanskje de forblir blå[:)]

hu mellomste her er nå 4 år og øyenfargen har endret seg helt til nå... [:)][;)]

ORIGINAL: smurfix

her har mini fortsatt sine knallblå nydelige øyne og tror nok hun kommer til å beholde de også. jeg har blå øyne og sambo har blå/grønne...

kan ikke stemme at øyefargen er helt bestemt når de er 1 år for alle. jeg har en yngre bror som i alle år har veksla mellom blå, grønne og brune[8D]
nå de siste par årene har han hatt ett blågrå øye og ett brunt et med litt grønt i[8D] FREAK!!

Og jeg hadde blå øyne til jeg var 17, da blei de grønne helt plutselig! Helt sprøtt. Men optikermannen hadde tatt bilder av øynene mine hver gang jeg var der for linsesjekk og da så vi stooor forskjell.

Uansett; tror nok Edward kommer til å beholde sine blå øyne. Storebror har blå øyne og pappaen har vakre blå :)

Back
Topp