Øyefarge? Hva tror du

Bono7

Andre møte med forumet
Hvilken øyefarge tror du h*n ender opp med?
Foreldre har grå/grønn og blå :-)

Vedlegg

• F454562E-910D-4CE4-B4EF-AB0AABE1A66D.jpeg
    F454562E-910D-4CE4-B4EF-AB0AABE1A66D.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 40
Babyen er 4 uker så er ikke helt «fersk» :-0

Her kom øyefarge tydelig rundt 4-6 mnd, men helt ferdig først rundt 1 år. Spør helsesøster på neste kontroll, eller 3 mnd kontroll, de har sett mange øyne. Min sa på 3 mnd at hun tvilte på at de ville bli noe annet enn en blåtone, og det stemte han har fått blågrå med litt setter av grønt og brunt, så en miksa farge. Men det ser mest blå ut.
Pappaen har brune, jeg har blå.

Her kom øyefarge tydelig rundt 4-6 mnd, men helt ferdig først rundt 1 år. Spør helsesøster på neste kontroll, eller 3 mnd kontroll, de har sett mange øyne. Min sa på 3 mnd at hun tvilte på at de ville bli noe annet enn en blåtone, og det stemte han har fått blågrå med litt setter av grønt og brunt, så en miksa farge. Men det ser mest blå ut.
Pappaen har brune, jeg har blå.
Her sa de at de tvilte på at han fikk bruntone i øynene og at de kom til å bli blå. Når han var 1,5 så var de mer brune enn blå :hilarious: hadde veldig blå øyne helt til han var over ett år, da begynte de å bli brunere og brunere

Jeg hadde blå til jeg var iallefall 11 år, på et tidspunkt skiftet de til grå, da jeg var 18-19 år så ble de helt klart grønn. Mamma har blå og pappa har grå øyne så er ikke noen av dem jeg har fått denne grønnfargen fra heller.

Sammenlignet med mine som hadde svarte øyne så ser de ut som de kanskje blir blå. Men tiden vil vise

Min hadde fått ganske knall grå rundt 5 mdr, nå beveger fargen seg mot litt grønt (hun er 7 år)

Jeg tenker at det vet du sikkert om et års tid
. Fortsatt usikker på 3,5 åringen min da, hun har tendenser til blått, det har ikke storesøskenene

Back
Topp