Øyedrypp

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Gode tips? Lillegutt vil virkelig ikke, men det må jo gjøres :shifty:
Han kniper igjen øynene så godt han kan mens han hyler av full hals :shy:
 
Hadde samme kampen med begge mine. Her hjalp det litt å distrahere så godt det lot seg gjøre. Enten ved å tulle og tøyse eller ved å synge :happy:
 
Hadde samme kampen med begge mine. Her hjalp det litt å distrahere så godt det lot seg gjøre. Enten ved å tulle og tøyse eller ved å synge :happy:
Det funker, helt til han får øye på flaska, da blir det spetakkel :nailbiting: så foreløpig drypper jeg inni øyekroken og holder armene hans mens jeg synger, det er først når han roer seg at han åpner øynene :shy: føles ikke bra å tvinge, men han må jo ha dem :dead:
 
Det funker, helt til han får øye på flaska, da blir det spetakkel :nailbiting: så foreløpig drypper jeg inni øyekroken og holder armene hans mens jeg synger, det er først når han roer seg at han åpner øynene :shy: føles ikke bra å tvinge, men han må jo ha dem :dead:

Nei det skjønner jeg veldig godt. Men er jo som du sier, han må ha dem. Her hjalp det heldigvis mer når de ble litt eldre og vi kunne forklare dem hvorfor. Men er jo ikke så lett for de små å forstå :(
 
Nei det skjønner jeg veldig godt. Men er jo som du sier, han må ha dem. Her hjalp det heldigvis mer når de ble litt eldre og vi kunne forklare dem hvorfor. Men er jo ikke så lett for de små å forstå :(
Frøkna på 2,5 går det fint med, fikk inn salven på henne uten problemer. Verre når de er i den alderen når de ikke kan forstå hvorfor mamma plager sånn :(
 
Holde fast, og åpne øynene og dryppe innpå.

Medisiner og bilsikring er vel to av de få kampene jeg tar.
 
Bare å holde han og åpne øynene.. det er ekkelt for han der og da, og noen sek etter er det over. En må bare gjøre det skal han få medisinen sin.
 
Holde fast, og åpne øynene og dryppe innpå.

Medisiner og bilsikring er vel to av de få kampene jeg tar.
Bare å holde han og åpne øynene.. det er ekkelt for han der og da, og noen sek etter er det over. En må bare gjøre det skal han få medisinen sin.
Jeg vet ikke hvordan dere får tvunget øynene opp samtidig som dere drypper og holder armene hans (jeg lener meg over ham på stellebordet og fanger armene med overkroppen min). For han her kniper ordentlig hardt, jeg har ikke sjans :p samtidig søkes dråpene ut, slik at det blir glatt over og under øynene :nailbiting:
Uff, skal tro hva naboene tror vi gjør med ham :hilarious:
 
Back
Topp