Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det funker, helt til han får øye på flaska, da blir det spetakkel så foreløpig drypper jeg inni øyekroken og holder armene hans mens jeg synger, det er først når han roer seg at han åpner øynene føles ikke bra å tvinge, men han må jo ha demHadde samme kampen med begge mine. Her hjalp det litt å distrahere så godt det lot seg gjøre. Enten ved å tulle og tøyse eller ved å synge
Det funker, helt til han får øye på flaska, da blir det spetakkel så foreløpig drypper jeg inni øyekroken og holder armene hans mens jeg synger, det er først når han roer seg at han åpner øynene føles ikke bra å tvinge, men han må jo ha dem
Frøkna på 2,5 går det fint med, fikk inn salven på henne uten problemer. Verre når de er i den alderen når de ikke kan forstå hvorfor mamma plager sånnNei det skjønner jeg veldig godt. Men er jo som du sier, han må ha dem. Her hjalp det heldigvis mer når de ble litt eldre og vi kunne forklare dem hvorfor. Men er jo ikke så lett for de små å forstå
Frøkna på 2,5 går det fint med, fikk inn salven på henne uten problemer. Verre når de er i den alderen når de ikke kan forstå hvorfor mamma plager sånn
Holde fast, og åpne øynene og dryppe innpå.
Medisiner og bilsikring er vel to av de få kampene jeg tar.
Jeg vet ikke hvordan dere får tvunget øynene opp samtidig som dere drypper og holder armene hans (jeg lener meg over ham på stellebordet og fanger armene med overkroppen min). For han her kniper ordentlig hardt, jeg har ikke sjans samtidig søkes dråpene ut, slik at det blir glatt over og under øyneneBare å holde han og åpne øynene.. det er ekkelt for han der og da, og noen sek etter er det over. En må bare gjøre det skal han få medisinen sin.