Øyebetennelse

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Amalie har fått øyebetennelse og har fått dråper hun skal ha 4 ganger daglig + en salve hun skal ha hver kveld.

Men må hun ha den salven for å bli bra igjen?? For jeg klarer rett å slett ikke få den i øyene hennes.
Hun hyler å skriker å kniper igjen øynene når hun skal ha dråper eller salven, dråpene får jeg til slutt i øyene, men ikke salven :S

Har dere evnt noen tips til hvordan jeg skal få den i hun?? Har sagt hvor flink hun er, hun skal få se vovva (hund) når hun er flink (hun er veldig glad i hunder så bruke finne noen filmer på youtube) og har prøvd i søvne, men hun våkner med en gang..

det eg fekk beskje om hos legen var at dråpane og kremen var akuratt det samma, så var opp til oss kva vi brukte.. [:)]

Men heldigvis så fant vi ein måte å få kremen inn på augene, pga at eg føler at den virka best..

ORIGINAL: *RegniEsil*

det eg fekk beskje om hos legen var at dråpane og kremen var akuratt det samma, så var opp til oss kva vi brukte.. [:)]

Men heldigvis så fant vi ein måte å få kremen inn på augene, pga at eg føler at den virka best..

Hvordan måte da?? Trenger virkelig tips

Kremen funker best, synes jeg da [8D] Må bare holde fast... kan legge utenpå å "gnikke" innpå..

Vask med kamille te i mellom, det hjelper også [:)]

ORIGINAL: Strekkoden!

Kremen funker best, synes jeg da [8D] Må bare holde fast... kan legge utenpå å "gnikke" innpå..

Vask med kamille te i mellom, det hjelper også [:)]

Så det er altså nok å bare knikke den innpå???
Burde jeg heller bruke den 4 ganger daglig da? Og ikke bruke dråpene?

Back
Topp