Øver på å lage dåpskake *bilder*

Fin den ble [:)]

Slik tenkte jeg og å lage til dåpen, så må vel begynne å øve meg jeg og etterhvert...Greit å kjøre en test kake [:-]

ORIGINAL: Kaysa86

Om det blir for søtt eller ikke, det driter jeg altså i. Er lei av å bruke marsipan, så ville prøve noe nytt[;)]

Jeg synes det er søtt og godt jeg, mmmmm [:D]

Er jo så enkelt å lage den[:D] Lagde kakebunn selv, synes den er bedre enn sånn ferdigbunn[:D]

Er jo så enkelt å lage den[:D] Lagde kakebunn selv, synes den er bedre enn sånn ferdigbunn[:D]

Jeg skal også lage dåpskaka selv. Skal lage glutenfri kakebunn da. Storesøster har cøliaki, men vil ordne maten og kakene slik at vi ikke trenger å bekymre oss for hva hun kan og ikke kan spise. [:)]

Din testkake var skikkelig fin! [:D]

ORIGINAL: Guria

Jeg skal også lage dåpskaka selv. Skal lage glutenfri kakebunn da. Storesøster har cøliaki, men vil ordne maten og kakene slik at vi ikke trenger å bekymre oss for hva hun kan og ikke kan spise. [:)]

Din testkake var skikkelig fin! [:D]

Ja, det er lurt å øve seg litt, slik at man ikke får panikk hvis kaken blir totalt mislykket dagen før dåpen[:D]
Takktakk[:D]

Back
Topp