Østfoldtreff på eventyrfabrikken ?? OPPDATERT!!

Møtes kl. 12 kanskje? synes det er passe jeg, men  det spørs hva andre synes da :)

kl 12 passer for meg også !!

Det er veldig lett å kjøre spent og nervøs... følger e6 som om u skulle dratt til svinesund.. men tar av til sarpsborg i stedet og følger veien forbi mcdonalds i sarpsborg...

12 ja [:D]

12 høres bra ut!

Hei jenter!! Jeg har lyst, og jeg hadde tenkt til å si nå at vi kommer... MEN... så kom jeg plutselig på at alle bussene er innstilt [:@] Sååååå typisk!! [:(][:(]

ORIGINAL: Spent og nervøs

Litt langt til Sarpsborg, samt at jeg ikke aner hvor jeg skal kjøre, men har litt lyst altså.....

Møt meg på quality hotell som ligger ved siden av e-6, så skal jeg vise veien[:D]

hei og god morgen.. nå er det det ikke lenge til vi møtes på eventyrfabrikken... hvis det er flere som vil være med så sleng dere på....

Hei. Jeg tenkte å kjøre når snuppa skulle sove i 10-tida, men jeg sov til kvart på 10 i dag og da hadde sambo allerede lagt henne ut. Hun våkna ikke før halv 12. Da ble det for seint. Sambo hadde glemt at jeg hadde tenkt å dra og dermed ikke vekket meg. Kjempe kjedelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Litt sur nå. Håper dere har det gøy.  

Back
Topp