Østfoldtreff på eventyrfabrikken ?? OPPDATERT!!

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
Foreslår at vi kan møtes en dag på eventyrfabrikken i sarpsborg.. Noen som er med på dette ?
Her er nettsiden til stedet www.eventyrfabrikken.no 

Håper noen blir med på dette !!

Da ser det ut som at de fleste vil ha det på søndag den 23 mai...  Når vil folk møtes ? kl 12, 13 ??

For de som ikke har meldt ifra enda så håper jeg dere blir med !

Takk for hintet på facebook Marianne...
Skal virkelig prøve å få det til, lenge siden jeg har sett dere[:D]
Søndag!

Søndag :-))[:D][:D][:D]

vi er med

Hvis vi ikke reiser på Hvaler, er det ikke umulig at vi blir med[:)]

[:D]Jaaaa!! Endelig et søndagstreff!! [;)] Jeg og Eline er med1 Gleder oss til å se dere? Forresten, har aldri vært på eventyrfabrikken før....men har voksne lov å prøve skliene og det der eller? hehehe[:D]

hmm aner ikke men er jo ikke verre hvis vi voksne ikke får lov så kan u jo ha eline på fanget når u skal prøve sklia heheh ! da kan de jo ikke si noe !!

hehe, ja det skal jeg passe på vettu [:D] er så barnslig jeg vettu, synes det er mer morro enn barna sikkert... :P er jo en grunn til at jeg jobber i barnehage! heeh[;)]

Vi henger oss på vi..dette blir moro:)..har vært der med to åringene i bhg og det var super stas[:D]
OG det er jo bursdagen min også[:D][:D][:D]

så morro at så mange blir med.. tror det er veldig lenge siden hele gjengen har vært samla... hehe ja men da må vi feire bursdagen din vettu... !!

Så gøy!! Gleder meg masse!! [:D]

Åååååååååååå... Søndagstreff... vel uka etter kan jo jeg bli med på treff på ukedagene også da...hehe... Anyway, skal se om jeg kan få til en tur da. Meneh...ser det er gratis for voksne og barn under 1 år...så da blir jo dette en billig tur....

ORIGINAL: Sympatia

Åååååååååååå... Søndagstreff... vel uka etter kan jo jeg bli med på treff på ukedagene også da...hehe... Anyway, skal se om jeg kan få til en tur da. Meneh...ser det er gratis for voksne og barn under 1 år...så da blir jo dette en billig tur....

sleng deg med u også.. hadde vært koselig om u også kom ..

Dytt dytt[:D]

Vurderer om vi skal være med nå[:D] Spesielt hvis det er gratis for oss også![:)][:)]

Back
Topp