Østfoldtreff lørdag 31.mars!!

BlåBobler

Forumet er livet
Da er det avklart at det blir treff for alle som vil lørdag den 31.mars kl.12. [:D]

Stedet er Eventyrfabrikken, som ligger i ABB-bygget like ved Sparta Amfi i Sarpsborg.

Her koster det 100kr pr. barn, gratis for barn under 1 år. Og gratis for voksne.

De selger mat og drikke der [:)]

Veldig fint om vi alle kan møtes utafor inngansgsdøra ved den store Dinosaurusen som står der, sånn at vi går samlet inn [:)] 

Det hadde vært litt gøy hvis alle kunne tatt på seg en liten lapp med nicket sitt på. Veldig vanskelig å huske alle sammen [:)] [&:] 

De som kommer er:

BlåBobler med sønnen Jonas på 9år
el_moniq
Nathalie Iren + barn
Stine21 + barn
Helene... + barn
Bitzyh + Julia
Suppadura + Emil
LilleBea + Liam
TinkaNussi + Noah
linesma + Kira
tessi + barn
Jannka + barn
IsabellSinMamma + barn
L24 + Patric
June1983 + Adrian
Snuppa28 (?) Kommer du?? [:)]

ORIGINAL: IsabellSinMamma

Tror ikke jeg får kommet, for skal ha visning på leiligheten vår kl 12..... Men hvis jeg får sneket meg unna kommer jeg kanskje.... [:)]

Vi blir nok i noen timer, så det hadde vært koselig om du dukka opp [:D] 

ORIGINAL: Suppadura

jepp!
Kan noen forklare veien Oslo- Eventyrhuset?

Eller, kan jeg få tlf til noen som kommer, så jeg har når jeg har rota meg bort?[:)]
(noe jeg ALLTID gjør!)

Hehe. Skal prøve! [:D] Heldigvis veldig enkelt fra E6'en!
Sender deg en PM jeg!

Når det gjelder om jeg kommer, så satser vi på det ja. I går hadde jeg veldig vondt, men bedre i dag.
Så håper virkelig det holder seg sånn i morra! [:)]

Tenker litt på det da, at gullet pleier å sove i 12-tida, men det ordner seg vel...

ORIGINAL: Helene...

Når det gjelder om jeg kommer, så satser vi på det ja. I går hadde jeg veldig vondt, men bedre i dag.

Tenker litt på det da, at gullet pleier å sove i 12-tida, men det ordner seg vel...

Kan sikkert sove i vogna der? [:)] 

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Helene...

Kan sikkert sove i vogna der? [:)] 

Ja, jeg får satse på at det går bra! Han har litt problemer med og sove andre steder enn i senga si... [;)]

ORIGINAL: TinkaNussi

hva gjør vi med vognene? Orker IKKE bære rundt på Noah hele tiden. hehe

Er lov å ta med de inn antar jeg? Stor plass?

Jeg har sett flere med barnevogner der [:D] Kanskje ikke 20 på en gang, men... [&:] He-he [:D] 

Det er god plass rundt der hvor alle sofaene er [:)] 

ORIGINAL: BlåBobler

Alle som er påmeldt kommer, vel?? [:D] 

hei, skal prøve så godt jeg kan... sønn min har fått vannkopper, og nå gjelder det bare at de er tørket ut alle sammen, hvis ikke smitter jo det veldig..[&:] så jeg bare krysser fingrene for at det ser bedre ut i morgen... lyst å komme[:)][:)][:)]

Vi kommer, men sambo blir nok med da...hehe

ORIGINAL: L24

Vi kommer, men sambo blir nok med da...hehe

Bare koslieg det da!! En hane blandt hønene [;)] [:D]

Back
Topp