Østfoldinger?!

Embla35

Gift med forumet
Noen fra Østfold her bortsett fra meg og Parmadilien? :)
 
Jeg er mest i marsgruppa, siden terminen min ligger mellom 28.feb og 2.mars, men følger litt med på februar! ;-) skal på OUL på fredag, så da får vi se hva termin blir. Jeg er 29 år :) dere da?
jeg er 27, bor midt i Sarpsborg Sentrum, mamman min bor på Tindlund, så er en del nedover der og :) Hadde vært koselig om det var flere av oss som kunne treffes etterhvert kanskje..? :D
 
Jeg bor i Østfold :)
 
jeg er 27, bor midt i Sarpsborg Sentrum, mamman min bor på Tindlund, så er en del nedover der og :) Hadde vært koselig om det var flere av oss som kunne treffes etterhvert kanskje..? :D
Så koselig! Det er så rart å tenke på hva slags skoler og barnehage barnet vårt skal gå på. Nå når du sa tindlund, så tenkte jeg:" tindlund ja, det blir no tindlund skole på våre barn". Hadde vært veldig koselig!! Spent på det nye sykehuset! Håper det blir omvisning på et eller annet tidspunkt! :-D
 
Jøss, det var jo en del jo :)
Jeg venter nr. 2 og er ei gammel kjerring på 35 år ;)
 
Så koselig! Det er så rart å tenke på hva slags skoler og barnehage barnet vårt skal gå på. Nå når du sa tindlund, så tenkte jeg:" tindlund ja, det blir no tindlund skole på våre barn". Hadde vært veldig koselig!! Spent på det nye sykehuset! Håper det blir omvisning på et eller annet tidspunkt! :-D
Her håper jeg å flytte så arna entn havner på Grålum eller Tindlund skole <3 Gikk på Grålum selv, og synes det var flott! Nå ser det ut til at vi havner nærmere Kurland, men vi får se....
 
Jøss, det var jo en del jo :)
Jeg venter nr. 2 og er ei gammel kjerring på 35 år ;)
Haha!! Nei, gi deg a!! Fyller 30 i Desember, så jeg nyter månedene fram til jeg bikker 30. Hvem vet. Kanskje jeg er 35 før nummer 2 kommer! Spørs hvor lang tid det tar å riste av seg gravidkiloene og de altfor mange kiloene jeg hadde fra før!! ;-)
 
Her håper jeg å flytte så arna entn havner på Grålum eller Tindlund skole <3 Gikk på Grålum selv, og synes det var flott! Nå ser det ut til at vi havner nærmere Kurland, men vi får se....
Jeg ble sammen med en fra Greåker, og de er vanskelige å flytte noe annet sted! Hehehe... Men jeg trives da ;-)
 
Jeg ble sammen med en fra Greåker, og de er vanskelige å flytte noe annet sted! Hehehe... Men jeg trives da ;-)
Hehe, ja da er det vanskelig!! :p HIhi... Men bra du trives da!! :) Greåker ned mot elva, eller oppe i ''sentrum..? :)
 
Back
Topp