Østfold??

1rosa+1til?

Elsker forumet
Er det noen som bor i østfold her??

oki[:D] hvor var dere og fikk hjelp da?

er det de som er så strenge med bmi??? jeg har en bmi på 32 trur jeg... og det er vist grensa deres har jeg hørt[:'(]

Østfold-jente her og. [:)][:)][:)]

Bur i Østfold, og fekk hjelp i Porsgrunn.

hei

Jeg bor i Østfold.mannen min og jeg går til utredning...vi har tatt de siste prøvene og venter på svar fra volvat...er det noen som vet hvor lang tid det tar til vi kan bli sendt til riksen eller porsgrunn.gynekologen på volvat skulle henvise oss videre....er det noen som vet hvor mye sånt koster?

takk for fine råd:D

trur vi alt skal kontakte gyn til uka igjen:D:D:D

kost er vi er sååå mange fra østfold:D:D:D:D

Vi bor i Østfold og holder til i Porsgrunn.

Hvor lang tid det tar å komme inn i Porsgunn varierer veldig. I perioder er det mere ventetid.

Men er her litt om vår prosess for 2 år siden:

Når min gynekolog Bjørnebekk (fredrikstad) sendte inn henvisningen til Porsgrunn 2/7 2007 var det 7 måneders ventetid. Men i november 2007 var vi inne til første samtale time, (så vi kom inn før 7 måneder). Jeg begynte da ganske raskt på hormon medisiner.
17. desember 2007 tok de ut egg.
19. desember 2007 satt de inn ett befruktet egg.
02. januar 2008 fikk vi positiv graviditets test
12. september 2008 ble Lars Victor født.

Vi var kjempe heldige å ble gravid på første forsøk. Trodde ikke at jeg kom til å bli gravid, siden jeg var overstimulert og hadde masse væskeansamling. Dr Khan måtte vurdere om han kunne sette inn egget. Han tok en sjans og satt det inn. "Her kommer knerten sa han". Kommer aldri til å glemme at han sa det. Artig fyr!
Har vært gravid tidligere, men mistet i SA.
Denne holdt spiren seg der i 9 måneder!!!

Lykketil!!!

så koselig å lese...håper det samme skjer med oss...jeg vil så gjerne bli gravid:)

alt er i orden med oss,jeg har eggløsning hver mnd og sæden til mannen er bra kvalitet...men siden sa okt 08 har jeg ikke blitt gravid.

Back
Topp