Østfold

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Noen flere fra Østfold her? Føler meg ganske alene... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åhhh. Så moro. :) har du barn fra før?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og, bor i Fredrikstad :);hvor bor dere?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Jeg og hadde en MA. Skulle hatt termin i juni, så i november, men så ble det desember. Ser ut til at alt går bra denne gangen. ☺️ *bank bank*

Rakkestad her.. Første min også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og hadde en MA. Skulle hatt termin i juni, så i november, men så ble det desember. Ser ut til at alt går bra denne gangen. ☺️ *bank bank*

Rakkestad her.. Første min også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja vi får krysse alt vi har for at det går nå! Blir liksom litt mer skeptisk etter å ha opplevd MA. Hvor langt er du på vei nå da?


Lykkelig gravid ❤️
 
Ja vi får krysse alt vi har for at det går nå! Blir liksom litt mer skeptisk etter å ha opplevd MA. Hvor langt er du på vei nå da?

Ca. 10+5. Nå har jeg mistet ganske tidlig de andre gangene. Var på ul i dag og alt så veldig bra ut. Hun trodde ikke det kom til å gå galt nå, siden alt så så bra ut. :)

Der da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ca. 10+5. Nå har jeg mistet ganske tidlig de andre gangene. Var på ul i dag og alt så veldig bra ut. Hun trodde ikke det kom til å gå galt nå, siden alt så så bra ut. :)

Der da?


Sent from my iPhone using BV Forum
SÅÅ bra :) jeg mistet i uke 6 sist .. Er 10 + 1 idag . Vært på ul 3 ganger alt .. Er livredd for å få den beskjeden igjen men nå har vi jo sett den lille sprelle osv så da er jeg litt tryggere nå :)


Lykkelig gravid ❤️
 
Ja, da skal nok alt gå bra for oss begge.. ❤️️ skjønner at du er ekstra redd, ble det jeg også, men klart å holde meg til en ultralyd... Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har en sønn på 2 :) har også mistet to ganger, men går nok bra med alle nå :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Back
Topp