Østfold?

Bkno0730172

Betatt av forumet
Er det noen fra Østfold her (gjerne Sarpsborg/Fredrikstad), som ønsker nye venner?
Det er så få i vennegjengen som har barn, og hadde vært koselig å ta en trilletur osv. med andre.
Har to barn, en stor og en liten. :)
 
Jeg er fra Sarpsborg :) Hvor gamnel er du? Og hvor gamle er barna? Jeg har ei lita jente på 1 år, er 25 selv ;-)

★☆★duppedingsen★☆★
 
2 skrev:
Jeg er fra Sarpsborg :) Hvor gamnel er du? Og hvor gamle er barna? Jeg har ei lita jente på 1 år, er 25 selv ;-)

★☆★duppedingsen★☆★
Hei! :)
Så koselig med svar! :)
Det yngste barnet er en jente på 9 mmd.
Eldste er 8 år.
Jeg var 21 da hun kom til verden, så nå er jeg akkurat blitt 30. Uvant å ikke skrive 29 år lenger! :)
 
Last edited:
Hei! :)
Så koselig med svar! :)
Det yngste barnet er en jente på 9 mmd.
Eldste er 8 år.
Jeg var 21 da hun kom til verden, så nå er jeg akkurat blitt 30. Uvant å ikke skrive 29 år lenger! :)
Hehe, det er bare å skrive 29 år til håra på hue blir grå, da kan du begynne å tenke på å runde opp til 30 ;-) thihi

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
★☆★duppedingsen★☆★[/quote]
Hehe, det er bare å skrive 29 år til håra på hue blir grå, da kan du begynne å tenke på å runde opp til 30 ;-) thihi

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Det høres veldig bra ut!
Og vi jenter blir vel aldri mer enn 29 år?
Eller er det vi som er som flasker med god vin; bedre med alderen?
Uansett... Jeg er 29 år ung... ;-)
 
★☆★duppedingsen★☆★

Det høres veldig bra ut!
Og vi jenter blir vel aldri mer enn 29 år?
Eller er det vi som er som flasker med god vin; bedre med alderen?
Uansett... Jeg er 29 år ung... ;-)[/quote]
Høres omtrent riktig ut det :p hehe.

★☆★duppedingsen★☆★
 
Vi bor i Askim da, har ei jente på 4.5 år og ei på 16 år. På papiret er jeg nok 43 :p men i hodet..i alle fall ikke mer enn 29 ;)
 
Vi bor i Askim da, har ei jente på 4.5 år og ei på 16 år. På papiret er jeg nok 43 :p men i hodet..i alle fall ikke mer enn 29 ;)
Så fint å se at det er flere med noen år mellom barna! Og at vi alle er enige om at 29 år er en fin alder å stoppe på! Hi hi! :)
 
Vet om flere fra Østfold her, men er ikke sikkert de vil gå ut med det her da :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Fra østfold :) Har en gutt på 6år og en gutt på 4år :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bor i Moss, er og 29++. Har 2 barn som blir 11 og 5 i år :)
 
Er det flere her fra Østfold?
Kjenner dere hverandre fra før?
Og er det noen av dere som treffes for trilletur osv? :)
 
Er fra østfold opprinnelig,men hjelper vel lite når jeg har flytta til Bergen kanskje:p Er jo innom,men ikke sånn super ofte;):)
 
Back
Topp