Ørken

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Flere som er helt ekstremt tørre i munnen for tiden?

Jeg våkner opp minst fem ganger om natta for å sluke nedpå med vann..
 
Seig ørken. :/ Har vært sånn i flere uker, har tenkt at det nok er fordi jeg får til å drikke så lite.
 
Jau.. Hjelper ikke med oppkast heller
 
Ja! Jeg er aldri tørst, men i forrige svangerskap og nå så er jeg utrolig tørst! Nå drikker jeg nesten like mye i løpet av en dag som jeg vanligvis gjør i løpet av en uke(kanskje litt overdrevent men du skjønner poenget :p ). Synes ikke jeg tisser noe særlig mer, men sånn var det sist også og det var visst normalt.

Forrige gang så spiste jeg isbiter som snacks... Og synes der og da at det var noe av det beste jeg noen gang hadde smakt :p Så får se om den cravinger kommer når det blir varmere tider.
 
Spesielt på natta. Er så tett i nesa at jeg må puste gjennom munn, og da forsvinner alt som er av fuktighet...
 
Jepp :/ må drikke litt, ofte. Å da må jeg jo på do like ofte :p prøver meg med en del tyggis, det hjelper litt :)
 
Jeg har vært veldig tørst i det siste. Når jeg våkner 2 ganger på natta, må jeg alltid drikke vann også:p 12+3
 
Morgenen jeg fikk positiv test så våknet jeg av at jeg var så tørr i munnen. Følte jeg skulle kveles og ikke hadde noe spytt å svelge. Ørken her fremdeles :p
 
Veldig tørr i munnen, men jeg er heldig som altid er tørst! :p så drikker vell 3-4 liter hver dag! Så Ganske mye do going iløpet av dagen og natta :p heh!
 
Jeg drikker generelt mye vann, også på nettene, men nå har det blitt mye verre ja!!
 
Juuuupp. Totalt kamel i kjeften på nattestid. Typ bryte opp tunga. Og sprukne lepper. Tissar (ev skvettar) ca 473 gangar for dagen då, reknar med det er lite att til anna bruk..:rolleyes:
 
Gruer meg til å legge meg, knusktørr i munnen siden jeg stod opp i dag tidlig [emoji85]
 
Tørr i munnen, tett i nesa og sår i munnviken. Good times! Må som regel drikke 2-3 ganger i løpet av natta, og tisse 1-2 ganger. Ligger lenge våken og sliter med tørr hals og munn
 
Sliter også på jobb (foreleser flere timer i strekk). Blir MYE te på jobb.
 
Back
Topp