Øreverk,anyone....??

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har ikke hatt dette siden jeg var liten,men merker nå at det er kanskje det jeg får..
Har vert forkjølet en stund nå,og igår begynte jeg å kjenne ubehag i øret,og tendens til dott..
Inatt fikk jeg SVÆR dott i øret,ikke noe mer eller mindre ubehag...
Er ikke DRITVONDT men mer irriterende og det høres ut som om det er en jævla foss i øret mitt..

Har hørt at det skal gå over av seg selv...?
Jeg har jo ikke særlig vondt enda,men vil ikke det skal bli verre heller...[:(][&:]
Vil ikke ringe legen og betale unødvendige penger og oppta tiden hans som noen andre sikkert trenger mer enn meg....

Jeg er ingen ekspert på øreverk, men det kan hjelpe å ha litt olje i øret. Ellers bør du bruke nesespray om du er tett i nesen, ellers blir det økt trykk i øret.

Og det å drikke morsmelk skal visstnok være veldig bra for å forebygge/behandle øreverk[&:] Haha, sikkert mange frivillige donorer her inne[:D]

Haha ...[:D]
Sikkert derfor jeg er betegna som et "ørebarn" da ,fikk ikke morsmelk da jeg var baby...[8D]

Et enkelt tips for å sjekke om det er øreverk er å presse den lille flappen/trekanten på øret inn og så slippe fort.. Ofte vil dette være smertefullt dersom det er øreverk..

Ellers så vet jeg også at følelsen av dotter i øret kan være tegn på væske i mellomøret, vet om ei som hadde det slik du beskriver og hun fikk antibiotika..

Det gjorde ikke noe vondt å presse den inn og slippe,så da er det sikkert ikke øreverk..=)
Jeg har jo heller ikke særlig vondt,jeg tror heller det er ørevoks som har tetta igjen siden jeg er forkjølet og har hatt tett hals og nese....

Tror jeg skal kjøpe meg en sånn skylledings på apoteket,tror dere de har det lenger..?
HUsker de hadde det da jeg var liten....sånn blåse ,på en måte...

vet hvaa du snakker om og jeg tror de har sånn fremdeles..

håper ubehaget gir seg fort

Back
Topp